Ken Lindsay- 24 sata Elegancije 2017

Specijalni gost manifestacije 24 sata Elegancije bio je i Ken Lindsay internacionalni brend ambasador CHIVAS REGAL Extra viskija, koji je održao ekskluzivnu VIP degustaciju u kraljevskoj biblioteci Belog Dvora.

Ovo je priča čoveka koji stoji iza ovog neverovatnog brenda.

Kako ste se našli u poslu sa viskijem?

Više od 30 godina sam u poslu sa marketingom. Posao sa škotskim viskijem krenuo je od 1988. godine, kada sam se pridružio Ballantine's- u. Od 1990. godine kao internacionalni marketing menadžer za prestižni luksuzni viski. Bio sam jako uzbudjen samim tim što se radi o škotskom viskiju, i što sam Škot koji živi i radi u Škotskoj - to je za mene bio posao iz snova.

Koji je vaš omiljeni viski i zašto?

Moj omiljeni viski svih vremena i to od 1990. godine je Ballantine's 17. To je divan, luksuzni viski izporodice Ballantine's. Imao sam priliku da se upoznam sa Ballantine's 17, sa starim master blenderom, koji je radio u to vreme. Uveo me je na tako lep način, kada sam ga degustirao, pomislio sam to je onaj pravi. Od tada sam probao i druge viskije. Ukoliko bi se našao na pustomo strvu, želeo bih da imam bocu Ballantine's 17, malo leda, lepu čašu i dobru muziku.

Da li ste ikada bili svedok čitavog procesa izrade viskija, ako jeste, da li možete da podelite svoja iskustva sa nama?

Ja sam srećan što živim u Škotskoj, radim za Chivas Brothers i radim sa Ballantine's-om. Lepota izrade viskija je ta što daje potpuno čist i prirodan proizvod, koristeći samo tri sastojka trave, sitan ječam i čistu škotsku vodu sa izvora. Sa ova tri jednostavna sastojka možemo napraviti mnogo različitih ukusa, različitih stilova. Neverovatan kvalitet škotskih viskija je u samoj destilaciji i starenjem ovih viskija u prelepim hrastovim bačvama. Pravi se u Škotskoj preko 500 godina, i mislim da smo do sada bili prilično dobri. Po meni mi proizvodimo najbolje viskije na svetu: Ballantine's i Chivas Regal.

Kako izgleda vaš radni dan?

Moj radni dan ove sedmice izgleda ovako: ustajem rano ujutro, imam let iz Koreje za Škotsku, gde radim za vikend, u sredu prepakujem svoje stvari i letim sledećeg jutra za Beograd na event "24 sataElegancije".Tipični radni dan se odvija u različitim zemljama, radeći sa našim prodajnim timovima i timovima marketinga, t su i prezentacije, degustacije viskija ponekad i intervjui sa magazinima baš kao danas. Takođe, posećujem događaje poput“24 sata Elegancije”, putujem širom sveta gde predstavljam naš viski na događajima. Svaki dan može biti drugačiji, upoznajem različite ljude i kulture, i pokušavam da govorim različite jezike ... To je uzbudljiv posao i lepota toga je što možete putovati širom sveta, gdegod da idem ljudi vole naše proizvode.Za mene je veliko zadovoljstvo kada vidim ljudei zcelog sveta, oldtajmere, da svi uživaju u čaši Chivas Regal Extra, jer to okuplja ljude zajedno na jednom mestu.

Zahvaljujući svom poslu, imate priliku da putujete, koji je grad ostavio najbolji utisak na vas?

Vrlo sam srećan zbog svog posla, posetio sam više od 75 zemalja, što je puno. Moja prva poseta bila je u JužnojAmerici, poseta Brazilu, a prvi grad koji sam posetio bio je Rio de Janeiro. Zaljubiosam se u Rio. Takodje volim i Aziju iz koje sam se tek vratio, sa vrlo lepog odmora sa svojom ženom iz Malazije i Tajlanda. To je bio odmor iz snova, ljudi su izvanredni i uvek prijateljski raspoloženi. Volim Rusiju, jer sam imao priliku da upoznam lokalne ljude koji su me vodili na lokalna mesta, i učili me kako da pripremim njihovu lokalnu hranu. Bilo je to vrlo uzbudljivo i lepo putovanje za mene.

 

Šta Chivas radi u pogledu društvene korporativne odgovornosti?

Chivas Brothers i Chivas Regal imaju vrlo snažnu društvenuo dgovornost. Sarađujemo sa mnogim preduzećima, organizacijama širom sveta. Jedna od najvećih i najuspešnijih saradnji je projekat Chivas Venture. Da bismo podržali napredak, stvorili smo Chivas Venture, fond vredan milion dolara za pretraživanje i podršku najperspektivnijim društvenim preduzetnicima. Možda će obezbediti vodu za 3 miliona ljudi u Africi, ili će obezbediti školsku opremu maloj deci Kolumbiji. Imamo sjajne govornike kao što su Javier Bardem, Halle Berry, Chris Evans i druge poznate slavne ličnosti. Vrlo su spremni i pružaju veliku podršku, a naš slogan je "Pobedi na pravom putu" – verujemo da velikodušnost i uspeh idu ruku pod ruku. Svi žele da imaju uspeh, ali da uspeju na pravi način. Možete pomoći drugim ljudima i pomoći lokalnoj zajednici s preduzećima, kao i celoj zemlji.To je vrlo uzbudljiv projekat koji trajeveć tri godine. Ljudi koji piju Chivas Regal uživaju u našem proizvodu odgovorno i doprinose vrednoj inicijativi na globalnom nivou. Veliki nagradni fond od million dolara puno znači društvenim preduzetnicima zemalja u razvoju, a mi smo srećni i zadovoljni što možemo da podržimo takve projekte.

Kako ste se priključili eventu“24 sata Elegancije”?

Na samom početku smo se našli kao partneri sa Aleksandrom Đorđevićem i njegovom organizacijom. Chivas Regal je veoma elegantan i veoma luksuzan brend, apsolutno je prikladan i pravi brend koji se povezuje sa“24 sata Elegancije”. Sve od lepih automobila, satova, obuće, dizajnerskih odela, umetnosti, što sve dovodi u vezu sa Chivas Regal-om, je nešto u čemu ljudi iz poslovog sveta mogu da uživaju. Svi u ovoj zajednici mogu uživati u luksuznom piću. Srećan sam svake godine što vidim predivne oldtajmere, elegantne ljude, uživajući na Belom Dvoru, koji je fantastično mesto.

 


Luxury Experience