Da li novom kolekcijom Agent Provocateur izjednačuje polove

Lukuzni proizvođač donjeg veša Agent Provocateur, kako mu i samo ime kaže, želi da provocira.

Poznat po atraktivnim i zapaljivim kampanjama brend je osnovala 1994. godine Serena Riz. Danas ista ova žena se fokusira na nešto progresivnije. Iako je brend prodala još pre deset godina, Serena nikada nije izgubila interes i strast za kreiranjem, pa trenutno radi na nečemu što će biti prava eksplozija na tržitu.

Možemo slobodno reći i revolucija. Les Girls Les Boys (Devojke, dečaci) je novi brend koji će debitovati kao kolekcija veša i odeće namenjena muškarcima i ženama, tačnije onima koji se ne izjašnjavaju kao pripadnici jednog pola. Da li ova kolekcija izjednačuje polove?

Ova ideja rođena je iz Sereninog shvatanja da postoji neka vrsta diskonekcije tržišta i onoga što se dešava na polju seksualnosti i polova.  Provevši godine posmatrajući svoju decu i njihove prijatelje, shvatila je da oni imaju drugačije poglede na polove i na seksualnost uopšte.

Vodeći brendovi koji proizvode donji veš definitivno ne odgovaraju potrebama novih generacija koje teže kao kreiranju jednog univerzalnog pola, zato je Serena otpočela sa  brendom koji podjednako mogu nositi i mladići i devojke- Les Girls Les Boys.

„Poslednjih godina svedoci smo hipersekualizovanih slika, pogotovo ženskih tela, naročito zahavaljujući uticaju društvenih mreža, interneta ali i zahavaljujući plastičnoj hirurgiji. To je zabrinjavajuće i pogrešno, zato što čini ljude nesigurnim i frustrirajućim. Pomalo se osećam odgovorno zbog toga“, izjavila je dizajnerka.

Brend je 1. septembra lansirao prvu kolekciju koja sadrži 100 odevnih predmeta. Kako je kolekcija totalno uniseks - uniseks su i prilike u kojima može biti nošena. Pod devizom “bed to street” ideja je da ova kolekcija može biti nošena  kako u krevetu tako i na ulici. Nema čipke i seksi modela.  Ova kolekcija sadrži odevne predmete minimalističkog dizajna: majice, bodije, trenerke, sportske brushaltere koje podjednako mogu nositi i muškarci i žene. Kreirana je da zadovolji „milenijalce“.

N.V.T.

Luxury Experience