Najnovija proleće-leto kampanja za 2024. godinu, Valentino L’École, elegantno se razvija na dinamičnoj pozadini Njujorka, sa Kajom Gerber u glavnoj ulozi...
Poznati fotografi Mert & Markus zabeležili su viziju senzualnosti i elegancije, predstavljajući komade koji izvanredno slave žensku siluetu.
Sa kreativnim vodstvom Pjerpaola Pićolija, kolekcija donosi spoj tradicionalnih i savremenih akcenata. Vezeni topovi i haljine ukrašeni su suptilnim cvetnim motivima, prikazujući delikatan balans između sofisticiranosti i ženstvenosti.
Ova kolekcija ističe torbu Locò, koja se razlikuje po svojoj rafiniranoj formi i ikoničnom VLogo Signature okovu, što hvata suštinu Valentino umetnosti. U svojoj zapanjujućoj pojavlji, Kaja naglašava afinitet brenda prema živopisnim bojama, posebno kroz očaravajuću crvenu haljinu.
Kako dan prelazi u noć u okviru kampanje, stilista Džo Mekena suprotstavlja besprekorne bele ansamble naspram ležernih, stilizovanih farmerki. Vizuali slave estetsku raznolikost Valentino brenda i Kajinu svestranost dok se besprekorno premešta od visoke mode do opuštene elegancije.
Odeljenje za lepotu, pod vođstvom frizera Pola Hanlona i šminkerke Dijane Kendal, karakterišu opušteni talasi i izgled šminke koji ističe prirodni šarm muze kampanje.
Kajini prethodni radovi, uključujući prolećne reklame za DKNY, pokazuju njenu prilagodljivost u modi, što je dodatno učvršćeno njenim očaravajućim prisustvom u najnovijem poduhvatu brenda Valentino.