Michael Kors slavi majčinstvo i stil u novoj kampanji

Više slika

Više slika

Odajući blistavu počast majčinstvu i vanvremenskoj eleganciji, Michael Kors otkriva svoju kampanju za Dan majki 2024, u kojoj se pojavljuje sjajna Grejs Elizabet.

Odišući modernom sofisticiranošću i šarmom, američka lepotica oličava šik, ali opuštenu suštinu savremenog majčinstva. Kampanja prikazuje niz izgleda i odevnih komada, od elegantnih džempera do ležernih teksas bermuda koje manekenka kombinuje sa Tribeca torbom i svetlucavim Tessa papučma.

Fotografisana od strane Kas Bird u njujorškom studiju, trudna Grejs deli nežne trenutke sa svojim živahnim sinom Noom, predstavljajući vezu koja je i spokojna i moćna. Stilizovana od strane Aleksa Haringtona, kampanja vešto spaja ležernu odeću sa luksuznim dodacima.

Dizajnirana za zaposlene mame koje odbijaju da prave kompromise u pogledu stila ili praktičnosti, centralni deo kolekcije je torba Tribeca sa ručno obloženim perlama, kreacija ograničenog izdanja koja spaja funkcionalnost i stil. Tessa papuče, ukrašene blistavim srebrnim akcentima, podižu svakodnevnu eleganciju na nove visine. Uz naklon kolekciji Empire Signature Logo brenda, Grejs Elizabet bez napora otelotvoruje suštinu Michael Kors prožimajući svaki kadar svojim neospornim prisustvom.

Luxury Experience