Louis Vuitton prolećna kampanja 2024: Novi Horizonti

Više slika

Više slika

Louis Vuitton otkriva svoju proleće/leto kampanju za 2024. godinu, ističući fluidne siluete uparene sa upečatljivim grafičkim elementima…

Kolekciju, uhvaćenu objektivom renomiranog fotografa Dejvida Simsa, predstavlja dizajner za žensku kolekciju, Nikolas Geskjer. Louis Vuitton kampanja za proleće 2024. godine predstavlja ansambl koji uključuje priznatu glumicu i zvezdu mjuzikla "Wicked", Sintiju Erivo, kao i modele Hejiju Li, Idi Hajner i Loli Bajia, prenoseći esenciju estetike brenda.

Kolekcija obuhvata raznovrsne komade, od prozračnih maxi suknji do dinamičnih jakni sa blokovima boja, bluza dugih rukava i prepoznatljivih kaiševa, naglašavajući sofisticiranu, ali i razigranu tehniku slojevitog oblačenja.

Paleta boja oscilira između živahnih i zagasitih nijansi, a odabrana od strane stiliste Mari-Ameli Sove, prikazujući univerzalnost i privlačnost kolekcije. Aksesoari, posebno torbe, su centralni deo, sa ikoničnim modelima Alma i Dauphine, ukrašenim monogramima, koje su u centru pažnje. Najnoviji dodatak, torba GO-14, očarava svojom jedinstvenom teksturiranom i štepanom kožom.

Iza scene, Lusija Pjeroni kreira svetle, dewy makeup izglede koji upotpunjuju eterični kvalitet kolekcije. Istovremeno, Dafi kreira neuredne frizure za modele koje rezoniraju sa modernom estetikom kampanje.

Ove sezone, Louis Vuitton nastavlja da postavlja trendove, što dodatno potvrđuje nedavna najava Sirše Ronan kao nove globalne ambasadorke brenda, čime se utvrđuje status brenda u luksuznom modnom svetu.

Luxury Experience