Boss redefiniše svoj brend novom kampanjom za proleće/leto 2022

U potrazi za novim, modernim identitetom brenda koji se fokusira na mlađu populaciju, nemački vrhunski brend je predstavio novu reklamnu kampanju sa zvezdama današnjice.

Brend je takođe predstavio novi logo sa smelijim grafičkim slovima i savremenim izgledom, koji će pružiti upečatljivo vizuelno iskustvo.

Boss se odlučio za strategiju CLAIM 5, a ceo vizuelni identitet biće usredsređen na mladalačku i razigraniju estetiku, dok će ostati veran svojoj mantri izvrsnosti u odevanju.

"Sa osvežavanjem brendiranja i objavljivanjem kampanja sa zvezdama, uvodimo potpuno novu eru za BOSS i HUGO. Naš cilj je da oduševimo nove i mlađe ciljne grupe i pretvorimo ih u fanove naših brendova. Obe kampanje su stoga važan korak u daljem jačanju relevantnosti brenda i u postizanju našeg cilja da postanemo jedan od 100 najboljih globalnih brendova u godinama koje dolaze.“ – navodi Daniel Grejder, izvršni direktor brenda HUGO BOSS.

Otkrivajući kampanju #BeYourOwnBOSS, koju je fotografisao priznati modni fotograf Mikael Janson, ispred objektiva možemo videti Kendal Džener, Hejli Biber i Džoan Smols, svetski poznatog američkog repera Future, internacionalnu TikTok zvezdu Khabi Lamea, južnokorejskog pevača i glumca Li Mina, profesionalnog boksera Entoni Džošuu, italijanskog šampiona u tenisu Matea Beretinija i nemačku trkačicu Aliku Šmit koji nose redefinisane stilove brenda, koji odaju stilsku ležernu atmosferu sa luksuznim vibracijama.

Boss je takođe najavio strateško partnerstvo sa TikTok superzvezdom Khabi Lameom koje je usledilo nakon događaja na milanskoj Nedelji mode koji je doneo 4 milijarde pregleda za samo 4 dana. Lamea je imao svoj debi na modnoj pisti, a sada će sa brendom lansirati dve ko-dizajnirske capsule kolekcije.

Luxury Experience