Još od kraja 1838 godine fabrika Alfa Romeo u Portello-u je tražila načine da unapredi model 6C 2300.
Nova karoserija 6C 2500 je zapravo bila naslednik sa više cilindara i većim brojem obrtaja. Ovaj model se proizvodio u nekoliko verzija. Karoserije od 3250 mm su se proizvodile direktno u fabrici Alfa Romeo pod nazivom “Turismo” a sa druge strane one od 2700 mm i 3000 mm su nosile naziv Sport i Super Sport i njih su sklapali najprestižniji karoseristi.
Da li zbog toga što su Alfa Romeo i Touring Superleggera imali svoje kancelarije u blizini, Touring je dobio mogućnost da proizvede jedan fantastičan kabriolet sa 4 mesta 6C 2500 Sport koji je predstavljen 1939 na salonu automobila u Berlinu. Nakon premijere Touring je proizveo razne modele na ovoj šasiji a najprestižniji od njih je 6C 2500 SS Villa D’Este. Nevorovatna dugovečnost ovog modela (poslednji modeli su izašli iz fabrike 1952) nije bila planirana već je bila konsekvenca ratnih zbivanja. Nakon rata, Alfa Romeo i Carrozzeria Touring su uspeli da izbace na tržište izuzetne modele na ovoj šasiji koji su uspeli da izbegnu strahote rata.