Cveće kao glavni motiv Jimmy Choo obuće

Jimmy Choo najavljuje kolekciju proleće 2017. u zajedničkoj kampanji za muškarce i žene, prelepim modelima koji su već dostupni sa zvaničnom sajtu brenda. Ovo je po prvi put da je kolekcija za oba pola prikazana u zajedničkoj kampanji.

Kampanja je fantastična, što je bilo za očekivati od prestižnog brenda. Kreativna direktorka brenda, Sandra Čoi, inspirisana je cvećem što se može primetiti na ženskim sandalama koje imaju motiv cveta. Ogroman cvet takođe dominira reklamom. Kada je u pitanju obuća za muškarce, zvezde kampanje su bele patike, kao i savršeno ukrašene mokasine.

Kreatorka Sandra Čoi, saopštila je da je za novu kampanju želela da oslika Jimmy Choo muškarca i ženu u istom okruženju. Jedinstvena lepota koju pronalazi u prirodi je ključni element kolekcije. Sa željom da na trenutak svi napravimo pauzu od stresnog i aktivnog života, kreatorka sugeriše da se moramo okrenuti ka prirodi i diviti se čudima koja nas okružuju.

Ljubičaste sandale sa kaišićem oko zgloba su za sada naš favorit. Uz njih se odlično može iskombinovati ljubičasta sedlo torba od velura.

N.V.T.

Luxury Experience