Kendal Džener i Bed Bani ponovo su u centru pažnje, a ovog puta se pojavljuju u najnovijoj kampanji Gucci Valigeria.
Duo, poznat po svom snažnom prisustvu u svetu mode i muzike fotografisan je na aerodromu, koji je služio kao savršena pozadina za predstavljanje kolekcije Gucci Savoy. Ova najnovija saradnja, objavljena pod kreativnom vizijom Sabata De Sarna, sadrži prtljag i dodatke za putovanja ukrašene neonskim akcentima i ponovo osmišljene verzije bezvremenskih dizajna brenda.
Ova kampanja označava još jednu prekretnicu u njihovom tekućem partnerstvu sa brendom Gucci, koje je započelo fotografisanjem na aerodromu na sličnu temu u oktobru. Međutim, ova kampanja nije oduševila korisnike društvenih mreža, posebno u pogledu Kendal Džener. Kritičari su brzo ukazali na uočenu ironiju, sugerišući da su putne navike supermodela u stvarnom životu daleko od komercijalnog iskustva letenja prikazanog u reklamama.
Ovo je izazvalo rasprave o kontrastu između luksuznog načina života koji se obično povezuje sa ikonama visoke mode i običnog iskustva komercijalnog putovanja avionom. Uprkos pomešanim reakcijama, kampanja je uspela da izazove značajne reakcije, ilustrujući kako luksuzna moda može da se ukrsti sa svakodnevnim životom na neočekivane i provokativne načine.
Bez obzira da li izaziva debatu ili divljenje, saradnja između Kendal Džener, Bed Banija i Gucci Valigeria nastavlja da bude na naslovnicama, spajajući svetove luksuzne mode i pop kulture na intrigantan način.