Kejt Mos i njena ćerka Lila zvezde Fendi Peekaboo kampanje

Supermodel Kejt Mos predvodi novu Fendi kampanju za torbu Peekaboo.

Od svog debija 2008. godine, Peekaboo torba je oličenje fuzije rimske izrade i suštine Fendi ženstvenosti. Kreirana od strane Silvije Venturini Fendi i predstavljena na reviji za žene proleće/leto 2009, Peekaboo torba se pojavila kao odgovor i dizajn koji je nastao iz želje da se redefinišu moderni dodaci usred bledeće ere „it-bag“.

"Zaista sam želela da kreiram torbu koju bi mogao da napravi samo proizvođač prave kožne galanterije kao što je Fendi“, objašnjava Silvija Venturini Fendi.

Inspirisana dečjom igricom „peek-a-boo, I see you,” kultna Fendi torba oličava studiju kontrasta, gde se elegantan minimalizam susreće sa dragocenim teksturama i bojama.

U novoj reklamnoj kampanji pored legendarne manekenke pojavljuje se i njena ćerka, perspektivni mladi model Lila Grejs Mos. Razgovarajući o izboru da se majka i ćerka pojave u novoj kampanji, modna kuća je u beleškama koje su pratile najavu navela da „emotivnu i snažnu porodičnu vezu koju oličava Peekaboo torba savršeno oličavaju Kejt i Lila Grejs Mos.“

Kampanja je još jedna demonstracija njihovog dirljivog odnosa, nakon njihovog prvog pojavljivanja na pisti za debitantsku Couture kolekciju koja je predstavljala porodice i prave i izabrane u međugeneracijskom okupljanju legendarnih žena koje odražavaju matrijarhalnu snagu koja je dugo definisala ime Fendi.

Kampanju je snimio fotograf Krejg Makdin, dok je dugogodišnja kreativna dizajnerka i članica porodice Fendi, Silvija Venturini Fendi, prokomentarisala „Nosilac Peekabooa je višestruka osoba... imaju skrivene talente, biraju šta će otkriti o sebi i kada".

Luxury Experience