Majli Sajrus u novoj kampanji Dolce&Gabbana Eyewear

Više slika

Više slika

Dolce&Gabbana predstavlja novu kampanju naočara za proleće/leto 2024, a novo lice kampanje je glumica i pevačica Majli Sajrus.

Seksi i smela nova kampanja je snimljena u fotografskom studiju u Los Anđelesu, u spavaćoj sobi okupanoj nijansama crvene sa postavkom koja se sastoji od intenzivnog crvenog kreveta i neuredne posteljine koje vas navode da pomislite na noć strasti. Sajrus odiše zavodljivom aurom odevena u potpuno crne komplete sa akcentima inspirisanim donjim vešom.

Poreklom iz Nešvila, zvezda koja je privukla pažnju svih na poslednjoj dodeli Gremi nagrada 2024. godine, izuzetan je protagonista kampanje, a za tu priliku je komponovala zvučni zapis za video priloge, uzimajući inspiraciju iz svog ličnog iskustva na setu. Pored Majli, tu je i zavodljivi američki glumac i model Metju Noska.

Snimljeni pojedinačno i u paru ispred objektiva Merta Alasa, oni u potpunosti predstavljaju stil nove kolekcije naočara Dolce&Gabbana. Kolekcija obuhvata niz stilova, od dramatičnih „cat-eye“ okvira do klasičnog kvadratnog dizajna istaknutog providnim detaljima. Svaki komad u kolekciji spaja tradicionalnu sofisticiranost sa nagoveštajem modernog bunta, ravnotežu kojom Majli Sajrus upravlja sa lakoćom odražavajući estetiku Domenika Dolčea i Stefana Gabane.

Luxury Experience