Nova Calvin Klein kampanja

Calvin Klein brend predstavio je novu kampanju za svoju kolekciju satova i nakita, inspirisanu “životom u sadašnjosti”, odnosno življenjem u trenutku i naglašavanjem lepote dragocenih veza…

Zvezde ove kampanje su duo – majka i ćerka, odnosno Lisa Bonet i Zoi Kravic, koje su savršeno kanalisale novu kolekciju luksuzne modne kuće. Naglašavajući neposrednost vremena i bogatstvo porodične povezanosti, satovi i nakit iz nove Calvin Klein kampanje su optimistični i prizemni. Ovo se ogleda i u sloganu kampanje “Life in the now – share your #Ckminute”, što u prevodu znači “Život u sadašnjici – podelite svoj #Ckminut”.

Kampanju je snimao američki fotograf, Kas Bird u Njujorku, a kampanja predstavlja seriju fotografija ovog čuvenog dua, i drugih najvrelijih imena današnjice. Na jednoj slici možemo videti Lisu Bonet i njenu ćerku Zoe Kravic, dok se na drugoj nalaze Vil Pelc i njegova devojka Kenija Kinski Džouns. Takođe, Tilda Lindstam i njen voljeni Džon Hejn su deo ove kampanje.

Crno-bele fotografije predstavile su nam ove parove u opuštenim, prirodnim pozama, sa časovnicima ili komadima nakita iz nove kolekcije. Dizajner koji stoji iza svog istoimenog brenda se nada da će ovom kampanjom inspirisati druge ljude da podele svoje omiljene trenutke spontanosti na društvenim mrežama uz haštag #Ckminute. 

D.Ć.

Luxury Experience