Irina Šajk i Karli Klos poput sirena u novoj Swarovski kampanji

Više slika

Više slika

Swarovski je zaronio duboko u mitološki univerzum sa svojom proleće-leto 2024 kampanjom, kanališući privlačnost Venere i prihvatajući aktuelni trend sirena...

Supermodeli Irina Šajk, Karli Klos, Fei Fei Sun, Iman Hamam i Ebi Čempion oživljavaju ovu podvodnu fantaziju u reklamama. Sa nizom fantastičnih studijskih portreta poznatog fotografa Stivena Mejsela, kampanja, pod kreativnim vodstvom Đovane Engelbert, predstavlja najnoviju kolekciju Swarovski, koja crpi inspiraciju iz čarobnog podvodnog univerzuma.

Engelbert ponovo zamišlja večni arhetip Venere za poznatog juvelira, dajući mu savremeni preokret koji se usklađuje sa modernim vrednostima elegancije, osnaživanja, kreativnosti i gracioznosti. Modeli kampanje personifikuju ove ideale.

Odražavajući akvatičnu inspiraciju kampanje, Swarovski kolekcija sadrži izuzetan nakit od kristala i bisera ukrašen morskim motivima kao što su školjke i morske zvezde. Bogata paleta boja u pink, plavim i srebrnim tonovima dodatno dočarava spokojnu lepotu okeana.

Stilista Karl Templer pojačava tematsku koherentnost sa odabirima koji dopunjuju akvatičnu estetiku, dok frizer Gvido Palau i šminkerka Pat Megrat doprinose iluziji sirena sa frizurama mokrog izgleda i sjajnom šminkom.

Luxury Experience