Cartier slavi 100. godišnjicu legendarnog trojstva

Moderan pogled na Cartier kolekciju „Trinity“ uključuje novo prstenje, priveske i narukvice izdašnih proporcija...

Pre jednog veka, 1924. godine lansiran je prvi Cartier „Trinity“ prsten koji je preplitao tri plemenita metala, platinu, žuto i ružičasto zlato. Sto godina kasnije, Cartier slavi godišnjicu ovog kultnog komada, koji simbolizuje najcenjenije vrednosti brenda.

Vrednosti poput raznolikosti se demonstriraju kroz tri prstena od žutog, ružičastog i belog zlata koji se spajaju, harmonično, da igraju kao trio. Na neki način, oni simbolišu ljubav, u svim oblicima: porodična, prijateljska, bračna, beskonačna, neodređena... i predstavljaju tri prstena puna značenja i osećanja.

Ovaj čuveni prsten nastao je kao plod mašte Luja Kartijea, a bio je daleko od uobičajenih normi i dizajnerskih konvecija u svoje vreme. Možemo slobodno reći da je svetu nakita dodao notu modernosti, istovremeno postavši prava ikona brenda Cartier. Od samog početka, ova kreacija bila je donekle povezana sa životima tri brata, Luja, Pjera i Žaka, kao i istorijom tri Cartier butika smeštena u Parizu, Londonu i Njujorku. 

Vremenom se „Trinity“ usudio da koristi najkreativnije materijale, kako dragocene tako i neočekivane... od 1924. Trinity je sve isprobao!

Od početnog lansiranja, nove reinterpretacije prstena „Trinity“ su preispitale proporcije i formu, i dobili su fasetirane ukrase. Sada, u čast 100 godina, nove verzije spajaju ovo bogato nasleđe sa savremenim dizajnom. Da bi proslavio 100 godina Trojstva, Cartier je osmislio jednostavne i čiste, ali smele nove dizajne, XL narukvica iz 2000-ih, kao i XL verziju kultnog prstena.

Kao simbol jedinstva i različitosti, Trinity prstenje je metafora za mnoge stvari koje nas povezuju i to je poruka univerzalnosti koju Cartier namerava da prenosi tokom cele godine, kroz međunarodnu kampanju i kroz tri događaja u Parizu, Londonu i Njujorku.

Luxury Experience