Džisu & Jara Šahidi su zvezde Cartier Trinity Jewelry kampanje

Više slika

Više slika

Cartier kolekcija Trinity obeležava svoju 100. godišnjicu izuzetnom kampanjom u kojoj su istaknute ambasadorke brenda Džisu iz Blackpinka i glumica Jara Šahidi.

Najnovija reklamna kampanja slavi prijateljstvo i ljubav, kroz međusobno povezane Cartier dizajne. Uz spokoj peska kao platna, zvezde kanališu šik sofisticiranost. Džisu, obučena u prozračnu belu haljinu, bez napora pokazuje velike narukvice i upečatljiv dijamantima ukrašen privezak. Ona zrači jednostavnom gracioznošću koja dopunjuje njenu prethodnu ulogu u reklami za nakit Panthere de Cartier.

Glumica Jara Šahidi u crvenoj haljini, predstavlja svetlucavi Trinity asortiman sačinjen od prstena, minđuša, narukvica i ogrlice. Svaki komad nakita pokazuje vekovno nasleđe brenda Cartier i savršenu izradu komada od zlata, dijamanata i dragog kamenja. Povodom reklamne kampanje predstavljen je i kratki film uz melodičnu pozadinu Labrintove muzike.

Ova umetnička sinergija podiže kolekciju, preplićući pojam pokreta sa simbolikom neraskidivih veza predstavljenih isprepletenim prstenjem kolekcije Trinity.

Luxury Experience