David Yurman lansira prvu kolekciju muškog nakita

Više slika

Više slika

David Yurman, brend luksuznog nakita poznat po izuzetnoj izradi i bezvremenskom dizajnu, napravio je hrabar iskorak na neistraženu teritoriju lansiranjem svoje prve kolekcije muškog nakita - The Vault.

Da bi obeležio ovu značajnu prekretnicu, brend sa ponosom predstavlja glumca i reditelja Majkla B. Džordana kao svog najnovijeg globalnog ambasadora brenda, koji će predvoditi kampanju kolekcije The Vault 2024.

Predsednik i glavni kreativni direktor Evan Jurman izrazio je svoje uzbuđenje zbog saradnje, rekavši: „Radoznalost i inovativnost su stajali u srži David Yurman brenda od samog početka, i nema boljeg vremena da se krene novim putem u muškom nakitu nego sada. Verujemo da višestruki talenat i elegancija Majkla B. Džordana čine glumca savršenim izborom da prenese veličinu kolekcije The Vault."

Poznati američki fotograf Tajler Mičel režirao je i fotografisao kampanju, dok je Džejson Bolden stilizovao seriju slika i kratkog filma snimljenog u Los Anđelesu. Kreativni narativ se vrti oko teme individualnosti, pri čemu Džordan naglašava: „Tema ove kampanje je mesto gde svi umetnici uspevaju da budu svoji.“

Kolekcija Vault, spoj 20 godina inovacija u dizajnu, inženjerske ekspertize i pripovedanja priča, označava napredak za brend David Yurman u sektoru muškog nakita. Brend se dosledno pozicionirao kao lider u industriji, a The Vault dodatno učvršćuje posvećenost pomeranju granica.

Inspirisan elementima arhitekture, mitologije i prirode, asortiman od 30 komada sačinjen je od smelih ogrlica, narukvica, prstenja i manžetna. Dizajni uključuju najviše nivoe izrade nakita i umetnosti, uključujući tehnike iz sveta vrhunske izrade satova. Krojevi i postavke iluzije po meri, koristeći ručno odabrano drago kamenje odabrano zbog svoje retkosti i kvaliteta, doprinose kolekciji koja redefiniše luksuzni muški nakit.

Evan Jurman opisuje The Vault kao prirodni napredak njegove stalne strasti za najviši oblik zanatstva, naglašavajući važnost veštih zanatlija i najsavremenije tehnologije. „Vaši dizajni su dobri onoliko koliko su dobri zanatlije koji su u stanju da realizuju vaše kreacije“, kaže Jurman, naglašavajući pedantan proces iza svakog dela.

Kolekcija Vault, dostupna isključivo po dogovoru u odabranim prodavnicama David Yurman, lansirana je da očara entuzijaste koji traže jedinstven spoj klasičnog i ponovo osmišljenog dizajna. Kampanja za proleće 2024, obećava vizuelno putovanje koje se odvija tokom cele godine, prikazujući različite kolekcije David Yurman.

Luxury Experience