Kampanja Tiffany & Co. “With Love, Since 1837” je umetničko delo

Više slika

Više slika

U spoju prošlosti i savremene umetnosti, Tiffany & Co. je predstavio kampanju “With Love, Since 1837” odajući počast svojoj godini osnivanja, izradi i kultnom dizajnu nakita.

Crpeći inspiraciju iz inovativne vizije Džina Mura, legendarnog dizajnera izloga za Tiffany & Co, ova kampanja donosi na videlo zadivljujuće priče iza nekih od najamblematičnijih kolekcija Tiffany & Co. brenda uključujući Lock, T, Knot, HardWear i Sixteen Stone.

Kampanja, koju je majstorski snimio poznati fotograf i reditelj Dan Tobin Smit, ponovo zamišlja umetničke izloge Džina Mura, čiji je kreativni um značajno uticao na ovu oblast dizajna. Kroz ovu modernu reinterpretaciju, “With Love, Since 1837” obuhvata suštinu Tiffany & Co: ljubav kao osnovni element koji prepliće narativ svake kolekcije i legendarnu tradiciju izuzetne izrade brenda.

Svaki komad u kampanji priča priču o svom nastanku, a istovremeno otelotvoruje duboka značenja ugrađena u legendarne dizajne kao što su narukvica Lock, prsten Jean Schlumberger by Tiffany & Co. Sixteen Stone i smela kolekcija nakita HardWear, između ostalog. Na primer, kolekcija Lock svoju bezvremensku privlačnost crpi iz broša iz 1883. godine, dok su elegantne, čiste linije HardWear kolekcije znak za Tiffany narukvicu iz 1962. godine.

Snimljena u Londonu, vizuelno zapanjujuća kampanja je saradnja između Dana Tobina Smita i nagrađivane scenografkinje Rejčel Tomas. Verna nasleđu Džina Mura, kampanja koristi jednostavne materijale i obične predmete, sa dinamičkim osvetljenjem i pokretima kamere koji oživljavaju svaku scenu naspram animiranih projekcija i fizičkih oblaka dima.

“With Love, Since 1837” je svedočanstvo trajnog nasleđa kompanije Tiffany & Co, reinterpretirano kroz savremeni objektiv Dana Tobina Smita, fokusirajući se na razmere, perspektivu i skulpturalnu eleganciju.

Luxury Experience