Žizel Bundšen nastavlja svoje dugogodišnje partnerstvo sa brazilskim brendom nakita Vivara u njihovoj kampanji za 2024. godinu, ističući lansiranje tri nove kolekcije: Arpege, Sonata i Opera...
Nastavak njihove uspešne istorije, viđene prethodno u Vivara prazničnim reklamama, prikazuje nam supermodel u 43. godini kako izražava čist šarm na upečatljivim fotografijama Fernanda Tomaza.
Ovogodišnja kampanja predstavlja spektar od suptilne elegancije minimalističkih dizajna Arpege do sofisticiranog šarma komada linije Opera sa dijamantima, ukrašenih složenim narukvicama i prstenjem, završavajući sa toplim sjajem kreacija od žutog zlata iz kolekcije Sonata.
Stilizovana od strane Renate Koree, Žizeline odevne kombinacije se stapaju sa smelim dizajnom Vivara aksesoara. Izgledi uključuju bodije i helanke koji ističu figuru u sofisticiranoj crnoj i vibrantno losos roze boji, naglašavajući dizajn nakita.
Vizija iza ovih očaravajućih slika dodatno je pojačana savršenim stilizovanjem Henrikea Martins, koji ističe Žizelinu prirodnu lepotu i karakteristične talase, uparene sa besprekornom šminkom.
Pod kreativnim vodstvom Đovanija Bjanka, kampanja odražava bezvremenski šik i modernu sofisticiranost koja je sinonim za Žizel i Vivaru.