Louis Vuitton u humanitarnoj akciji #makeapromise

Louis Vuitton inicijativa #makeapromise (obećaj) u saradnji sa UNICEF organizacijom, ima za cilj da prikupi novčana sredstva za ugroženu decu kojoj je novac neophodan.

Brend je 12. januara proslavio #makeapromise dan kada je u svojih 460 radnji širom sveta prodavao srebrne narukvice sa priveskom malog katanca. Deo od prodaje tih narukvica doniran je UNICEF organizaciji, tačnije $200 od prodaje svakog priveska čija je cena $600 i od narukvice koja košta $500, ide UNICEF organizaciji.

“Ideja o #makeapromise kampanji potiče od same dece u čijem svetu obećati nešto, zaista ima težinu. Deca nam na jednostavan način pokazuju kako izmeniti svet”, rekao je Majkl Burk, predsednik Louis Vuitton kompanije. "U želji da udruženim snagama, širom sveta podignemo sredstva  i svest za brigu o deci, naš cilj je da dopremo do što više ljudi  i napravimo nekakav pomak".

“Danas više nego ikad, moramo svi zajedno pomoći deci koja su najugroženija. Obećanja data deci, posebno onoj koja se nalaze u mnogim problematičnim situacijama, ozbiljno shvataju kako zaposleni, tako i klijenti modne kuće Louis Vuitton, želeći da donesu nadu ovoj deci”, dodao je Žerard Bokune, direktor odseka za prikupljanje sredstava i partnerstva pri UNICEF organizaciji.

Kao deo kampanje, osoblje Louis Vuitton radnji ohrabrivaće klijente na donacije i putem online kupovine. Na taj način u Siriji je UNICEF uspeo da obezbedi polio vakcine za 4 miliona dece mlađe od 5 godina, pijaću vodu za 14 miliona ljudi, kao i školski pribor za 140 hiljada dece.

N.V.T.

Luxury Experience