Galuchat kolekcija de GRISOGONO brenda

Favaz Gruosi prvi put se sreo sa ovim luksuznim i plemenitim materijalom tokom svoje posete antikvarnici u Parizu.

On je stalno u potrazi za novim i inovativnim dizajnima, materijalima i idejama, te zbog toga često posećuje čudesna mesta sa nadom pronalaženja svog novog otkrića. U Galučatu, on je pronašao čulnu inspiraciju koja će kasnije postati krucijalni deo de GRISOGONO brenda.

Galučat je definisan kao koža ribe – raže ili tačkastog morskog psa, sa placoidnim tipom krljušti koja ima istu kompoziciju kao i zubi. Ovo svaki materijal može učiniti veoma čvrstim i komplikovanim za majstore. Svoje dane slave imao je u eri Prosvetiteljstva, zahvaljujući umešnosti cenjenih majstora zanata, posebno Žan Klod Galučata, koji je imao svoju radionicu u Quai des Morfondus u Parizu.

Ovaj čovek razvio je unikatne tehnike za poliranje i bojenje kože, po kojima je postao poznat. Galučat porodica je poznata po brojnim dizajnerima i kreatorima, pri čemu su se njihove veštine prenosile sa oca na sina, sa generacije na generaciju. Bilo je prirodno da ovom dragocenom materijalu daju svoje ime. Tokom XVIII veka, koža tačkastog morskog psa ili raže korišćena je kao glavni materijal u kreiranju futrola i kofera za dragocene instrumente, naočare i časovnike.

Od svih Galučat tipova kože, de GRISOGONO koristi kožu raže za kreiranje svojih dragocenih predmeta koji odaju osećaj netretiranog i nepoliranog materijala. Zbog svoje grubosti, ovaj materijal je pravi “crni biser iz mora”. Favaz Gruosi počeo je da koristi ovaj materijal prilikom kreiranja svoje prve kolekcije časovnika koja je lansirana 2000.godine. On je svoj Instrumento N. Uno dekorisao kaišem od Galučata. S obzirom na to da je bio među prvim kreatorima koji su iskoristili ovaj materijal, Favaz je sa svojim de GRISOGONO brendom postao deo elitnog kruga luksuznih brendova. Prateći neverovatni uspeh svog prvog sata, Galučat kolekcija nakita lansirana je 2003.godine, a predstavila je paroksizam spajanja organskih materijala sa zlatom i dijamantima. De GRISOGONO brend ponudio je dragocenu liniju nakita koja je savršena za zabave u gradu i opuštanje pored mora. Sa asortimanom razigranih motiva koji su insprisani stvorenjima sa tla i iz vode, hobotnicama, slonovima, delfinima, kornjačama i bubamara, ova kolekcija postala je neophodna i deo “must-have” liste svakog ljubitelja mode i prefinjenog nakita.

Galučat je od tog trenutka postao zaštitni znak de GRISOGONO brenda i njegovog neprevaziđenog uspeha. On je ultimativni izraz luksuza i avangarde koji samostalno definiše ovaj brend i predstavlja glavni deo njegovog DNK. Upotreba ovog materijala sada se može videti i u drugim kolekcijama časovnika koje su delo ovog brenda kao što su Instrumentino, Piccolina i Tondo, ali i u kolekcijama nakita na neverovatnim narukvicama, minđušama i prstenju. 

Ministudio Magazin

Luxury Experience