Vilou Smit je novo zaštitno lice Chanel naočara

Trend angažovanja medijski popularnih ličnosti za najnovije kampanje prestižnih i luksuznih brendova ne jenjava. Najnovija saradnja u nizu je između Chanel brenda i Vilou Smit, ćerke poznatog glumca Vil Smita.

Karl Lagerfeld je smatrao da je ona pravi izbor za najnoviju kampanju linije Ready to Wear za jesen/zimu 2016/17 kao i za promovisanje nove kolekcije naočara sa potpisom Chanel.

Kampanja koju je lično Karl Lagerfeld posmatrao iza objektiva lansirana je ovog meseca. Tako je Vilou i model i ambasador u kampanji prestižnog brenda.

Modna kuća Chanel opisala je Vilou kao prirodan izbor za kampanju, s obzirom na to da ona prenosi karakterističan duh njene generacije izgledom i harizmom koju poseduje, te da se savršeno uklapa u crno-belu kampanju.

Ova saradnja nije nimalo iznenadila ljude iz modnog establišmenta, s obzirom na to da je Vilou često viđena u prvim redovima Chanel revija u pratnji majke Džejde Smit, kao i da nosi odeću sa Chanel potpisom. Upravo je na Met Gala svečanosti nosila Chanel.

Iako ima samo 15 godina, modna mašinerija je izgleda uzima pod svoje, jer verovatno da je baš kul angažovati decu slavnih roditelja.

Pre Vilou, zaštitno lice Chanel naočara za sunce bila je Lili Rouz Dep, ćerka Džoni Depa.

N.V.T.

Luxury Experience