HOMI je biznis platforma “par excellance”

Milano je modni centar i zbog toga ne čudi podatak što se upravo u ovom gradu, gde je stanovnicima estetika deo DNK, održavaju najveći sajmovi koji prikazuju najnovije trendove iz domena mode, kao i lifestyle segmenta.

Završilo se deveto izdanje HOMI lifestyle sajma, puno novih predloga i ideja, fokusirano na kvalitetno umrežavanje uz primetno rastuće prisustvo međunarodnih biznis operatera i izlagača.

HOMI, sajam koji se održava u oblasti Fiera Milano posvećen životnom stilu, završen je sa podatkom da ga je posetilo čak 82.300 profesionalaca, od čega 17% iz inostranstva.

Profil posetioca koji su prisustvovali događaju potvrđuje još jednom da je HOMI mesto namenjeno profesionalcima koji su fokusirani na svoj poslovni izbor, smatrajući ovaj sajam najboljim mestom za upoznavanje sa novim trendovima kao i razmenu ideja. I zaista, nema boljeg mesta na svetu za upoznavanje sa stilom i Made in Italy estetikom od Milana.

Snažan osećaj tradicije i bliski i kontinuirani dijalog između urbanog i ruralnog, utiču na stil koji predstavlja esenciju italijanske estetike. Rezultat je miks kulture metropole i lokalne tradicije koje su ujedinjene snažno emitovale enrgiju u sajamskoj oblasti Fiera Milano.

Ovo izdanje sajma bilo je usredsređeno na kvalitet i kreativnost, prikazujući mnoge jedinstvene ili retke inovativne predmete iz oblasti dekora enterijera i eksterijera, papirne galanterije, luksuznog nakita, ekstravagantnih parfema, bogatih tekstilnih tkanina, šik tašni, hi-tech gedžeta…

"HOMI potvrđuje da je događaj ispunjen kvalitetnim sadržajem - izjavio je Fabrizio Kurći, izvršni direktor sajamske oblasti Fiera Milano - efikasna platforma koja generiše poslovanje i znanje oko referentnih industrija. To je ono što čini sajam posvećen lifestyle segmentima zrelim i spremnim za dalju evoluciju", stoji u saopštenju.

Sajam je ugostio 1.463 izlagača, od kojih je 25% iz 39 zemalja, a Španija, Francuska, Nemačka, Grčka i Indija su među najrazvijenijim državama.

Neke delegacije, poput onih iz Irana i Argentine, imale su priliku da stupe u kontakt sa italijanskim i međunarodnim tržištem, prikazujući izvrsne zanatske proizvode povećavajući vrednost njihove kulture i tradicije.

Laboratorija namenjena profesionalcima i observatorija novih lifestyle trendova

Organizovani su mnogobrojni paneli sa čak 30 trening događaja fokusiranih na “vruće teme”, kao što su tehnike e-trgovine, postavke za prodavnice, tehnike projektovanja objekata, novi profesionalni oblici u industriji proizvoda za kuću kao i najnoviji stilovi i modni trendovi.

HOMI je savršeno mesto za poslovne ljude lifestyle industrije kako bi se na dinamičan i interaktivan način ažurirali, kombinujući poslovne i targetirane mogućnosti za obuku.

HOMI je takođe prilika za razmišljanje, zahvaljujući istraživanju prezentovanom tokom događaja, čime je trgovački sajam postao opservatorija o stalnoj promenljivosti načina života.

Dva glavna trenda koja su obeležila ovo izdanje su The Good Life i Sensorial Tactility. Prvi je namenjen povećanju osećaja blagostanja pojedinca, koncentrišući se na udobnost i harmoniju oblika, dok drugi ima fokus na susretu između objekta i emocija onoga koji ga doživljava kroz svoja čula.

Sve ovo je predstavljeno u okviru HOMI TRENDS u hali 10, koja je posetiocima pružila mogućnost da dožive trendove koji, čulno, menjaju kućni dekorativni sektor i sektor pratećih detalja za kuću.

Posetioci su takođe imali priliku da saznaju o novim trendovima koje je identifikovala VGSN, vodeća kompanija specijalizovana za istraživanje tržišta i analize. Osim toga, zahvaljujući partnerstvu sa DOXA prestižnom italijanskom agencijom za istraživanje tržišta i statistiku, održana je i prezentacija na temu istraživanja o pristupima životnim i potrošačkim navikama koje će postati važno sredstvo dostupno svim profesionalcima u ovom sektoru.

Tako su profesionalni posetioci saznali više o tome kako Italijani razmišljaju o svetu pokućstva kao i potrošačkim navikama koje će uticati na njihove marketinške i prodajne strategije.

Putovanje kroz istoriju u PALAZZO REALE traje do 15. februara

Ideja analize, širenja stilova i trendova ide i van granica HOMI događaja. HOMi predstavlja izložbu pod nazivom "Conviviando, l'Arte della Tavola tra passato e futuro", posvećenu najslavnijim predmetima u svetu servisa za ručavanje, kroz istoriju, koja se održava u Palazzo Reale do 15. februara. "CONVIVIANDO - Umetnost obedovanja između prošlosti i budućnosti", promovisana je i producirana od strane Ministarstva kulture Milana, galerije Palazzo Reale i sajma Fiera Milano, a kustos izložbe je Ćincija Felićeti, glavna i odgovorna urednica italijanskog magazine Marie Claire Maison.

Ova fantastična izložba prikazuje svojevrsnu instalaciju u 10 prostorija, namenjenu dekoraciji stola inspirisanu nezaboravnim filmovima, kako bi na taj način bili obeleženi momenti koji su postali simboli stila, elegancije, eklekticizma i lepote.

Mladi dizajneri 2020. godine putuju u Dubai

Fiera Milano će zajedno sa regionom Lombardija na 2020DubaiExpo podržati mlade kreativce na takmičenju ‘Design Competition in Dubai 2020’.

Inspirisani dizajnerskim konkursom ‘Design Competition’, lombardijska regija u partnerstvu sa Unioncamere Lomabardia, ADI (Italijanska asocijacija za industrijski dizajn) i sajam Fiera Milano promovišu ovu inicijativu kako bi dizajneri U-35 stekli iskustvo u radu u kompaniji, uz tutorsku podršku.

Udruženja dizajnerske industrije, sajamskog sistema i Triennale di Milano takođe su uključena u ovo novo izdanje. Ovaj događaj je posvećen mladim ljudima koji imaju diplomu iz oblasti dizajna, arhitekture ili inženjerstva. Takođe će biti prilika za promovisanje partnerstva između regije Lombardije i arapskih zemalja i pomoći će projektantskoj industriji da izvozi svoje proizvode i rešenja.

Fiera Milano je podržao Konkurs za dizajn u tri izdanja, organizujući događaje u okviru HOMI sajma i širom grada Milana promovišući kreativnost mladih dizajnera i njihovu inovativnost.

Tako smo se još jednom na putovanju kroz izložbeni proctor HOMI sajma uverili da predmeti "pričaju" priče, tražeći od nas da se identifikujemo sa njima i sa svakodnevnim životom. Boje i oblici igraju se sa maštom, spajajući suprotnosti: svetle i tamne boje, neprozirne i ultra-sjajne tonove. Svetlost udiše život površinama i konturama.

Izlagački prostor sajma predstavio je veliki broj specijalizovanih oblasti i događaja prezentujući visokokvalitetni zanat i kreacije novih dizajnera, prefinjenih ukrasa i još mnogo toga.

Kao jedan od noviteta ovog izdanja, HOMI je predstavio NATURALIA, izložbu koju je HOMI Fashion Lab posvetio fokusiranju na modni nakit inspirisan prirodom i njenim stvorenjima. Ova izložba prikazala je više od sto komada autentičnog nakita italijanskih modnih kuća, stilista i dizajnera uključujući slavne modne kuće Versace, Cavalli i Dolce & Gabbana koji su još od 50-tih godina prošlog veka crpeli inspiraciju za svoje kreacije iz prirode.

Pored legendarnih primeraka slavnih italijanskih juvelira,  prikazane su i eksperimentalne kreacije talentovanih mladih dizajnera koji za izradu nakita koriste nove materijale i nove tehnologije.

Otvarajući svoja vrata u oblasti Fiera Milano, HOMI je otpočeo dijalog na mnogim jezicima. Prolazeći kroz seriju tematskih hala, sa svakim novim korakom shvatamo njegovu specifičnost, koja ga izdvaja od svih ostalih sajmova.

S nestrpljenjem iščekujemo naredno izdanje sajma HOMI sajma, koji će se održati u periodu od 14. do 17. septembra 2018. godine.

N.V.T.

Luxury Experience