Jaeger-LeCoultre: inspirisani magijom noćnog neba

Kako bi proslavili lansiranje svojih časovnika inspirisanih nebesima, brend je iznedrio zvezde u Veneciji…

Slavni časovničarski brend je već petnaestu godinu za redom zvanični sponzor Venice Film Festivala, a glumci i JLC ambasadori poput Nikolasa Holta i Amande Sejfrid, Ni ni i Alesandre Mastronardi su im pomogli da zasijaju u pravom svetlu. Ipak, kako se nama čini, njihovi novi časovnici su zaslužili svoj sopstveni crveni tepih, kao i bilbord.

Nova kampanja za Celestial Collection liniju brenda gledala je na Canale di San Marco tokom održavanja ovog festivala, kada je posebno zasijao novi Master Ultra Thin Quantieme Perpetuel model, među zvezdama i komponentama koje su lebdele u vazduhu.

Slavni brend je kreirao i reinterpretaciju Master Grande Tradition Tourbillon Celeste modela, pa sada ovaj časovnik sadrži orbitalni leteći turbijon koji napravi potpunu rotaciju brojčanika za 23 sata, 56 minuta i 4 sekunde. Njegov brojčanik predstavlja nebo severne hemisfere, sa sazvežđima iz zodijačkog kalendara, dok su njegovo kućište nove generacije i brojčanik tretirani Super-LumiNova slojem zbog kojih su markeri i sazvežđa dobili svoj sopstveni sjaj.

Što se tiče ostalih novih kreacija, Jaeger-LeCoultre brend je odlučio da kreira zvezde vredne svakog trena vađe pažnje. Inspirisani lepotom Aurore Borealis, dve nove interpretacije – jedna u tirkiznim, a druga u ljubičastim tonovima, Rendez-Vous Celestial modela predstavljaju nam dve umetnosti kojima se Jaeger-LeCoultre ponosi – postavljanje dragog kamenja i ručno oslikavanje. Baza ovih modela je dekorisana gradijentom safira, okružujući sedefasti brojčanik koji je ručno oslikan, kao replika svetlucave Polarne svetlosti.

Pored toga, brend je narukvice ovih modela dekorisao sa po 310 dijamanata težine 22.27 karata, kreirajući viziju treperave galaksije koja nas opčinjava. Magično, zar ne?

Luxury Experience