Valentino Haute Couture SS22 - kolekcija koja oživljava autentično couture iskustvo

U vreme kada luksuzni brendovi ubrzavaju da bi se ukrcali u voz virtuelne realnosti - i predstavili svoje digitalne butike, Valentino vraća sat unazad i vraća nas u parisko doba salona de couture. Sa revijom koja se odigrala u izložbenom salonu kuće na Vandomskom trgu, bez ikakve scenografije, sa gostima u prvom redu obučenim u crno (prema kodeksu oblačenja u pozivnici) i sa očaravajućim glasom Anohnija (iz benda Antony and the Johnsons) umetnički direktor Pjerpaolo Pićioli i tim brenda Valentino predstavili su svoju haute couture kolekciju za proleće/leto 2022. pod nazivom „Anatomija mode“, koja odaje počast kreacijama i autentičnom iskustvu visoke mode.

Večernja odeća je protagonista kolekcije, koju je Pjerpaolo Pićioli želeo da predstavi publici. Na pisti smo videli maksi večernje haljine sa V-izrezom, haljine sa punim suknjama i mašnama, suknje sirene ukrašene šljokicama, kapute sa karnerima, mini haljine bez bretela u kombinaciji sa visokim čarapama (podvezicama), oversized sakoe izvezene šljokicama i sa cvetnim šarama, haljine sa perjem, operske rukavice - svaki mogući predlog za večernje zabave nalazi se u ovoj kolekciji.

Intenzivne, jarke boje sa kojima Pićioli eksperimentiše u svojim najnovijim kolekcijama koegzistiraju sa bezvremenskom crnom i belom, ali i njegovom omiljenom "čokolada braon" nijansom.

Revija se emitovala uživo tokom koje su gledaoci imali priliku da isprobaju komade iza kulisa dok je revija bila u toku. Na kraju, Pjerpaolo Pićioli prihvata „petites mains” i njegove saradnike u ateljeu, podsećajući svet na njihov veliki doprinos visokoj modi – umetnosti ručno rađene odeće.

Novom kolekcijom Pićioli takođe nastavlja da se bori sa standardima lepote i na reviji smo videli modele različitih veličina i inače, različitih godina - na primer, reviju je otvorila 57-godišnja Kristen Mekmenami. Glavna inspiracija za dizajnera ovoga puta bila su njegova deca. Pripadaju generaciji koja je spremna da se preoblikuje do neprepoznatljivosti zarad fotografije, a njegov zadatak je bio da im pokaže snagu individualnosti i prirodnosti. „Oduvek su postojali određeni kanoni lepote, ali posle stotina godina, danas možemo sa sigurnošću da kažemo da je jedini kanon koji ima vrednost sloboda, biti svoj“.

Njegova misao zvuči veoma jednostavno i razumljivo, ali u stvari, ako bi postala opšteprihvaćen društveni stav, životi miliona ljudi bi postali mnogo srećniji.

Luxury Experience