Zaboravite na lizing - Porsche Drive aplikacija vam omogućava novi vid iznajmljivanja

Uživajte u Porsche 911, Taycan i drugim modelima tokom jednog meseca, bez dodatnog plaćanja osiguranja i pomoći na putu...

Porsche, u pokušaju da proširi svoje već impresivno prisustvo na tržištu i privuče veći broj željenih potrošača, krenuo je u osvajanje nove teritorije kada je lansirao Porsche Drive, program pretplate i iznajmljivanja vozila kojim se upravlja putem aplikacije za pametne telefone. Štaviše, brend je tu uslugu lansirao pre pola decenije, a broj članova je eksponencijalno porastao, zajedno sa ponuđenim lokacijama - u početku, ovaj servis je bio dostupan samo u nekoliko gradova, a sada polako ali sigurno osvaja svet.

Von Grifits, menadžer Mobility Services odseka, izjavio je: "Pregledali smo naš portfolio proizvoda i shvatili da ako je jedini način da se domognemo Porsche automobila putem lizinga ili kredita, propuštamo čitavu jednu grupu kupaca. Tokom prve godine postojanja programa, identifikovali smo nove potencijalne klijente, koji su bili 10 odsto mlađi u odnosu na naše tradicionalne kupce i klijente koji uzimaju automobile preko lizinga, što je bilo sjajno kada se radi o dugovečnosti našeg brenda. Ako želimo da proširimo portfolio proizvoda, moramo dovesti nove kupce".

Modeli koji su trenutno dostupni putem aplikacije su Macan, 718 Cayman i Boxter, Cayenne, potpuno električni Taycan, Panamera i, naravno, odabrana 911 varijanta. Što se tiče dosega platforme za pretplatu, do sada ju je koristilo više od 2.000 ljudi.

Kada budu odobreni, članovi mogu da izaberu pretplatu za jedno vozilo u kom će uživati tokom jednog ili tri meseca. Cene se kreću od 1.700 dolara (za Macan) do 3.200 dolara (za 911) mesečno, dok je pretplata za više vozila fiksna naknada od 3.600 dolara za mesec koji je aktiviran. Trošak takođe uključuje osiguranje, pomoć na putu i ​​održavanje.

„Pridružili smo se programu Porsche Drive tokom proleća ove godine“, kaže Loren Kastanjos, generalni menadžer prodaje za Beverly Hills Porsche. „Ono što sam videla kod naših klijenata je da ranije nismo imali nikakav odnos sa njima. Oni dolaze iz svih sfera života i različitog uzrasta, ali imaju tendenciju da budu u kreativnom prostoru i više su kao nomadi; ne znaju da li će biti ovde dugo jer su možda ovde po ugovoru ili nešto slično. Kreativni ljudi vole fleksibilnost. . . a mi smo u Los Anđelesu, ko želi obavezu?" Kastanjos je dalje objasnila da su najtraženiji automobili Porsche Drive u njenom zastupništvu 911 i Taycan, što nije iznenađenje jer napominje da je Beverly Hills Porsche rangiran na prvom i drugom mestu u zemlji po prodaji tih modela.

Sve u svemu, ceo proces Porsche Drive deluje bez problema i izuzetno je zgodan, posebno imajući u vidu da nakon registracije za određeni automobil u aplikaciji, on se ostavlja (i preuzima iz) vašeg doma ili kancelarije — usluga koja je besplatna u opsegu od 30 km od registrovanog prodajnog salona.

„Za naše kupce ovo je besprekorno iskustvo i putovanje“, kaže Grifits. „Naši konsijerži pružaju znanje o proizvodima, a stručnjaci u zastupništvima su ti koji vrše isporuke i edukuju nove kupce, a sve kako bi bili sigurni da je njihovo prvo iskustvo sa Porscheom pozitivno."

Luxury Experience