U svetu luksuzne kozmetike desio se jedan od najupečatljivijih poteza godine – Hejli Biber, globalna ikona stila, prodala je svoj izuzetno popularni brend Rhode za impresivnu sumu od milijardu dolara kompaniji E.l.f. Beauty.
Ova akvizicija ne samo da potvrđuje ogromnu vrednost koju celebrity brendovi danas imaju, već i označava novu eru luksuzne, ali pristupačne nege kože koja osvaja mlađe generacije.
Rhode, osnovan sredinom 2022. godine, brzo je postao sinonim za minimalizam i sofisticiranu lepotu. Njegovi najtraženiji proizvodi, poput revolucionarnog Peptide Glazing Fluid i Barrier Restore kreme, osvojili su srca milenijalaca i generacije Z, koji traže efikasne, ali jednostavne formule obogaćene naučno dokazanom snagom. Sve to, upakovano u elegantan, minimalistički dizajn, stvorilo je proizvod koji je u kratkom roku postao must-have u beauty rutini.
Pod okriljem E.l.f. Beauty, brenda poznatog po inovativnim, viralnim i pristupačnim proizvodima za šminku i negu, Rhode će dobiti priliku da svoj luksuzni sjaj proširi na globalno tržište. Sa ogromnom mrežom distribucije i vrhunskim marketinškim strategijama, E.l.f. planira da ubrza rast Rhode i postavi ga kao nezaobilazan brend u svetu kozmetike visokog kvaliteta.
Hejli Biber će i dalje ostati kreativno srce brenda, aktivno učestvujući u razvoju proizvoda i strategiji brendiranja, čime se osigurava da autentičnost i jedinstven stil Rhode ostanu netaknuti. Ova sinergija između moći zvezde i snage industrijskog lidera obećava budućnost punu inovacija i glamura.
Vrednost od milijardu dolara ne krije samo finansijski potencijal, već i izuzetnu povezanost koju Rhode ima sa svojom zajednicom i mlađom populacijom koja teži iskrenoj, ali luksuznoj nezi kože. Ovaj potez E.l.f. predstavlja mudru investiciju u budućnost beauty industrije, gde stil, nauka i slavna lica kreiraju magiju koja osvaja svet.
Za ljubitelje luksuza i kozmetike, Rhode postaje simbol savršene harmonije između zvezdanog glamura i autentične, naučno potkrepljene nege, sada spremne za novi, veći svet.