Philipp Plein izgubio borbu protiv Ferrari brenda

Sigurni smo da ste do sada više puta imali priliku da čujete za kontroverznog dizajnera, Philippa Pleina…

Njegov najskoriji potez – korišćenje zlatnih helikoptera kao dekoraciju modne revije nedugo nakon tragične pogibije Kobija Brajanta u padu ove letelice, mnoge ljude je razbeseno u neverovatnoj meri. Ipak, njegova kontroverzna ličnost postala je poznata daleko ranije. Slavnog ili možda bolje reći neslavnog dizajnera tužio je brend Ferrari o čemu smo ranije već govorili, a sada je suđenje dobilo i epilog.

Generalno, priča o dizajneru i kući automobila može nas naučiti mnogim stvarima. Prva: koliko god da se ponosite svojim superautomobilom, ukoliko ga koristite kao rekvizit na svojim slikama, to vas može dovesti u nevolju. Druga: to može biti slučaj ukoliko koristite Ferrari za promociju svog brenda ili biznisa, a posebno ukoliko to činite na način koji nije u skladu sa filozofijom brenda.

Ferrari je jasno pokazao da se niko ne može kačiti sa njima, pa čak ni lojalna mušterija kao što je Plein. Čitava priča započela je 2017.godine, kada je Plein na svojoj modnoj reviji proleće/leto 2018 koristio izobilje superautomobila kako bi kreirao modernu interpretaciju ikoničnog Brilijantina, koja je definitivno bila na samoj granici dobrog ukusa.

Među prikazanim Mercedesima, Lamborghinijima i McLarenima, našli su se i Ferrari modeli takođe. Ipak, ova postavka se slavnom brendu nije dopala, pa je sudska porota presudila protiv Pleina, zbog “nezakonitog korišćenja Ferrari obeležja”.

Ipak, to nije sve: druga tužba, posebno usmerena prema obeležjima brenda pojavila se kada je Plein okačio objavu na kojoj vidimo par njegovih Phantom Kick$ od 800 dolara na krovu zelenog Ferrari 812 Superfast. Po svemu sudeći, Ferrari pažljivo prati sve što Plein radi, dok Plein, nikako ne želi da se distancira od svog automobila.

Epilog cele priče je sledeći: automobilska kuća dobila je tužbu protiv Pleina, zbog koje on mora ukloniti sve fotografije i reference Ferrari brenda sa svojih društvenih mreža i sajta, dok im takođe mora platiti 356.000 dolara odštete i 30.000 dolara sudskih troškova. Ukoliko se ponovo odluči da koristiti Ferrari u svojim objavama, dizajner će morati svaki put da plati 12.000 dolara čuvenom brendu.