Uživanje u luksuznoj strani života i "uživo prenošenje" svakog vašeg dana na društvenim mrežama može vas dovesti do velikih problema...
Validacija koja dolazi u formi lajkova, pregleda i komentara može dovesti i do velike cene vandalizma, koju je preduzetnik i YouTuber Jani Karalambus, osnivač "yiannimize" kompanije za personalizaciju automobila morao da plati. Ovaj četrdesetpetogodišnji biznismen prikazao je svaki detalj svog luksuznog života na društvenim mrežama, pri čemu na svom nalogu na Instagramu ima više od 1.2 miliona pratilaca - redovno je sa njima delo fotografije skupocenih superautomobila, vrhunske klijentele i, ono što je najbolje od svega, Richard Mille časovnika koji je doveo do toga da mu opasnost doslovno pokuca na vrata.
Krađe skupocenih satova prijavljuju se u svim delovima sveta, ali Janijeva priča, koju je podelio na svom YouTube kanalu, zaista je neverovatna. YouTuber sa 190.000 pratilaca podelio je detalje o pljački koja ga je snašla 2016.godine, i koja je zauvek promenila njegov život.
Šta se dogodilo u Janijevoj kući?
Vaša kuća je vaš raj, sve dok autsajderi ne izvrše invaziju na vaš prostor i liše vas osećaja bezbednosti koji vam donose vaša četiri zida. Kako je Jani skoro objasnio, pljačka se dogodila u njegovom raskošnom londonskom domu. Biznismen je uživao u lepšoj strani života i ekstravantnom životnom stilu sa svojim uspešnim biznisom i bogatim prijateljima, i sve je to objavljivao na Instagramu. Njegova klijentela uključuje slavne ličnosti kao što su Sajmon Kovel, One Direction, Hari Stajls i mnogi drugi.
Jani je ostvario sve svoje snove, kupivši časovnik koji je toliko dugo želeo u Harrod's robnoj kući - u pitanju je Richard Mille model, koji je platio debitnom karticom neverovatnih 94.000 britanskih funti. Naravno, cela ta epizoda kupovine je pažljivo snimljena i podeljena na društvenim mrežama, uključujući sam časovnik, njegovu kutiju i fiskalni račun, što je kriminalcima bilo dovoljno da se odluče za akciju.