LaFerrari na prodaju

Veoma je teško da se domognete ograničene serije Ferrarijevog modela LaFerrari...

Ferrarijev poslednji model, kao i svi pre njega, su rezervisani samo za ekskluzivne kupce. Potencijalnih 499 kupaca mora da ispuni određene kriterijume, kao i da potpišu ugovor koji im onemogućava da pozajme automobil trećem licu i testerima, što sprečava da zarade na njemu čim ga kupe. 

Sa druge strane, takve mušterije se lako zadovolje određenim automobilom, pa ne mare mnogo o Ferrarijevim propisima. Kada želite ovakav automobil, to što ćete potrošiti koji milion preko, nije problem. 

NA Naples Motorsports se pojavio jedan primerak sa neverovatnom cenom od 5 000 000 dolara. To je 4 puta skuplje od cene novog primerka, a jedini je primerak na prodaju u Americi. 

Na satu ima 325 kilometara, motor je isti hibridni V12 pogon, sa kombinovanom snagom od 963ks i 900Nm obertnog momenta, ali sve to ne opravdava ovakvu cenu. 

Ko se odluči da kupi ovaj automobil, sigurno neće izgubiti novac vremenom, i za 10 godina ovaj auto će vredeti duplo više. Uzmite Enzo za primer, krenuo je sa cenom od 650 000 dolara 2003. godine, a sada se prodaje i za 1 800 000, što je prosečna cena. Neki primerci su dostigli cene i od 2,5 miliona. 

O BRENDU

Osnovan od strane  Enza Ferrarija, priča o čuvenom modelu Scuderia jeste prča o posvećenosti, različitosti i stvarno brzim automobilima. Nakon preseljenja u Maranello u 1943., Enco je izradio Tipo 815 koji je bio prvi model Ferrari-ja, a ne 125 Sport kako je pogrešno verovano.

Nepripremljeni za bitku sa modelom Jaguara E-Tipe na putu, kompanija je mogla da uradi malo toga da bi obezbedila rast. Pomoć je došla od jednog od ljudi koji je bio otpušten, bivši glavni inženjer Carlo Chiti, koji je doveo nove ljude u tim da bi završio razvoj 250 GTO modela. Misija završetka GTO je uspešno ostvarena.

Ferrari je cvetao tokom 60-ih. Model kao što je Dino postao je gotovo odmah klasičan hit, što je rezultiralo u velikom povećanju prodaje. Stabilan novčani tok dozvolio je Ferrarijevom timu da i dalje radi istraživanja novih motora i modela, što je krunisano proizvodnjom  modela 250 P.

Nakon što FIA zabranjuje sva kola iznad 3000cc Ferrari je morao da pauzira projektom modela 312 P. Pretnja je došla  i od Porsche-a koji je dominirao u trkama početkom 70-ih, ostavljajući Ferrari da sanja titulu. Kasnije, međutim, Ferrari je imao spektakularan povratak sa modelom 312PB. Od 1973. Ferrari se fokusira isključivo na F1.

Trenutno, Ferrari je deo Fiat grupe koja poseduje većinu udela kompanije. Što se tiče trka, Ferrari je i dalje jako aktivan. Između 2000. i 2004., Ferrarijev vozač Michael Schumacher ostvario je svetsku dominaciju i osvojio šampionske titule Svetskog šampionata četiri puta u nizu. Takođe, Ferrari je osvajao prevenstvo u kategoriji konstruktora 5 godina za redom (1999.-2004.).

Više o automobilima...

Luxury Experience