Carevo novo odelo: Lamborghini predstavlja svoj novi logo

Posle više od dve decenije od poslednjeg ažuriranja, Automobili Lamborghini je zakoračio u budućnost sa obnovljenim logotipom, koji simbolizuje strateški pomak ka inovacijama, održivosti i autentičnosti.

Italijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila danas je predstavio svoj obnovljeni amblem, signalizirajući značajnu prekretnicu u evoluciji kompanije.

Vođen novom strategijom nazvanom Direzione Cor Tauri, redizajn Lamborghini logotipa odražava širu misiju da uskladi svoj vizuelni identitet sa vrednostima hrabrosti, neočekivanosti i autentičnosti. Pod zastavom “Driving Humans Beyond” Lamborghini ima za cilj da prevaziđe granice, standarde i konvencije, prihvatajući pristup koji je okrenut budućnosti koji obuhvata održivost i dekarbonizaciju.

Strategija Direzione Cor Tauri označava posvećenost brenda Lamborghini stvaranju puta ka održivoj budućnosti dok inspiriše i utiče na buduće generacije. Obnavljanjem svog logotipa i korporativnog identiteta, Lamborghini nastoji da postane zvezda vodilja inovacija i održivog napretka, postavljajući novi standard u automobilskoj industriji.

Novi logo ima širi Lamborghini font u poređenju sa prethodnim, praćen minimalnim, ali smelim bojama. Primarne crne i bele nijanse potvrđuju jasan identitet brenda, dok uvođenje žute i zlatne kao akcentnih boja unosi živost i dinamiku. Ikonični bik, sinonim za Lamborghini nasleđe, doživeo je značajnu transformaciju, sada postoji pojedinačno na digitalnim platformama kompanije, pokazujući svoju istaknutost i snagu.

Međutim, redizajn logotipa je samo jedan aspekt sveobuhvatne rekonstrukcije brenda. Kompanija je takođe predstavila zvanični font Automobili Lamborghini inspirisan karakterističnim linijama svojih automobila, obezbeđujući doslednost u svim komunikacijama. Pored toga, novi set ikona, razvijen u saradnji sa Lamborghini Centro Stile, biće integrisan preko digitalnih dodirnih tačaka, poboljšavajući prepoznatljivost brenda.

Luxury Experience