Karma Revero povratak superhibrida

Novi Karma Revero je automobil najsavremenije tehnologije, drugo izdanje vizionarski dizajniranog i uspešnog modela superhibrida iz 2008. godine.

U periodu od 2008. do 2011. godine prvi model modernog hibrida koji nastaje u izvođenju izuzetno kreativnog Henrika Fiskera, beleži značajan uspeh i pronalazi put do 2,200  kupaca. Zbog problema finansijske prirode, Fisker prekida proizvodnju koja prelazi u vlasništvo kineske kompanije Wanxiang Group.

Dok je idejni tvorac superhibrida sada zaokupljen novim planovima i predstavljanju svog novog projekta Fisker Force 1, kineska kompanija uspešno oživljava njegovu prvu kreaciju sa nešto izmenjenim oznakama. Nova kompanija, pod čijim će se amblemom pojaviti Revero, nosi ime starog Karma modela.

Prema rečima Aleksandera Klata, potpredsednika za dizajn u novoj kompaniji Karma, model Revero zadržava svu ekskluzivnost i eleganciju koja je krasila i Fiskerove modele u prošlosti, dok je estetski „ispeglano“ samo nekoliko detalja. Kozmetičke promene dolaze kroz nešto drugačije postavljenu karoseriju koju karakterišu više izražene i upečatljivije oblikovane osnovne linije, dajući automobili mnogo više na agresivnosti i stavu.

Ponovno rođenje Revera modela predstavlja mnogo više od nekoliko izmena na karoseriji, što se može videti prvo kroz celokupno zamenjeni sistem elektronike i nove vidove multimedijalnih sadržaja koji su svi razvijeni u okviru nove kompanije. Nova multimedija donosi višestruke ekrane osetljive na dodir u visokoj rezoluciji, hibridne mape, 4G vezu u automobilu, podršku za Apple CarPlay i Android Auto, kao i mogućnost da se sistem poveže sa programima dijagnostike bežičnim putem.

Elementi koji ostaju na nivou prošlog modela su pre svih, platforma i oslanjanje, koji deluju pri vožnji za nijansu tiši. Ecotec četvorocilindarski motor sa turbo punjačem od 2.0 litra pokreće automobil u saradnji sa parom elektro motora koji snagu dobijaju iz litijum-jonske baterije iz kompanije A123 (podružnom kompanijom Wanxiang Group).

Kao rezultat rada dve vrste motora, Karma Revero stvara 403 konjske snage koje omogućuju ubrzanje do prvih 100 kilometara na čas za 5.4 sekundi, dok je maksimalna brzina 200 kilometara na čas. Baterije koje pokreću Revero imaju mogućnost dopune do 80% snage za samo 24 minuta i pružaju doseg od 480 kilometara vožnje, dok se 80 kilometara može preći isključivo na elektro pogon. Takvim rezultatima dosta doprinosi jedinstveni krovni solarni panel, zaštitni znak sa prethodnog modela.

Karma Revero nasleđuje vernu bazu poštovaoca još od vremena prethodnog modela, koji su u prvih 48 sati od početka najave novog modela, prosto zasuli kontakt adresu nove kompanije sa narudžbinama za, u tom trenutku, još uvek zvanično nepredstavljeni model. Novi Revero je sada moguće poručiti u nekoliko elegantnih nijansi boja karoserije i enterijera, dok je početna cena 130,000$.

N.S.

Luxury Experience