YouTuber pretvorio specijalni Ferrari u najskuplju hranilicu na svetu

Uništavanje Ferrari superautomobila postalo je skup i lak način za sticanje popularnosti među bogatim influenserima na društvenim mrežama…

Pre nekoliko meseci, kontroverzni YouTuber Džejk Pol uništio je Ferrari 296 GTB vredan 421.000 dolara sat vremena nakon što ga je preuzeo u pokušaju da ponovo oživi svoj YouTube kanal. Međutim, to nije bilo ništa u poređenju s videom koji je pre pet meseci YouTuber Kodi Detviler, poznat kao WhistlinDiesel, objavio u kojem je svoj Ferrari F8 Tributo vredan 400.000 dolara izložio nizu vratolomija u pokušaju da uništi ovaj predivni italijanski superautomobil. Vozeći ga van staze i izvodeći razne vratolomije, pa čak i udarajući u farmu, Kodi je učinio sve što će izazvati bes svakog ljubitelja Ferrari automobila, a po svemu sudeći, još uvek nije završio sa svojim “eksperimentima”. Nedavno je objavio novi video u kojem je crveni Ferrari F8 Tributo bio izložen još većem zlostavljanju.

Kodi je poznat po svojim video materijalima sa testovima izdržljivosti na YouTube, u kojima izvodi lude vratolomije s skupocenim automobilima. Prošle godine, objavio je seriju videa u kojoj je uništio Mercedes G-Wagen. Njegov najnoviji video je još jedan od tih testova izdržljivosti u kojem je pretvorio svoj Ferrari u farmu. Drčni YouTuber se podsmeva Ferrari brendu u videu zbog njegove istorije gonjenja svojih vlastitih klijenata zbog navodnog kršenja pravila o vlasništvu i narušavanja imidža kompanije. Osim toga, Kodi se ruga onima koji su ostavili negativne komentare zbog zlostavljanja Ferrari modela.

Nakon što je otkinuo retrovizore koji navodno vrede 10.000 dolara komad, YouTuber vozi Ferrari pored jezera gde koristi superautomobil vredan 400.000 dolara kao platformu za pecanje. Čak je postavio neke fotografije na Instagramu. Kasnije u videu, vozi Ferrari u kupovinu, udarajući u kolica na parkingu i puni prtljažnik superautomobila lubenicama i narandžama, pri čemu oštećuje haubu. Zatim on odvodi izmučeni Ferrari do obližnjeg prihvatilišta za životinje, gde koristi V8 superautomobil kao viljuškar za podizanje vreća sa hranom za životinje i puni poznati model hranom za životinje kako bi ga pretvorio u najskuplju napojnicu na svetu.

Kodi čak uspeva da nagovori spašenog kapibaru da ide na vožnju s njim, hraneći preplašenu životinju voćem. Kasnije se pridružuje vlasniku prihvatilišta za životinje kako bi na karoseriju superautomobila bacali narandže, lubenice, pa čak i kamenje. Interesantno je da test izdržljivosti u stvari nije dovršen prema naslovu videa. Snimak se završava scenom u kojoj se vidi Kodi koji brzo vozi po isušenom polju, kliza i diže prašinu pre nego što se čuju povici "Vatra". Prava napetost, zar ne? Kodijev prethodni video o Ferrari modelu navodno je demonetizovan od strane YouTube platforme, što ga je navelo da razmisli o otvaranju OnlyFans naloga kako bi finansirao svoje ludorije. Takođe nema informacija da li ga mu je Ferrari već poslao opomenu zbog ovog ponašanja, međutim, ne bi bilo iznenađujuće ako je ovaj influenser već na listi trajno zabranjenih osoba za italijanski brend.

Ko je Kodi Detviler, poznat kao WhistlinDiesel?

Kodi Detviler je automobilski influenser sa sedištem u Indijani, u SAD, koji koristi ime WhistlinDiesel na svim svojim stranicama na društvenim mrežama. Rođen 18. jula 1998. godine, Kodi je postao popularan na YouTubei drugim platformama društvenih mreža poput Instagrama i TikToka tako što je izvodio lude trikove sa automobilima i pravio kreativne video materijale. Kodi tvrdi da ga je veoma mladog fascinirala upotreba dizel motora u kamionima, što je izgleda poslužilo kao inspiracija za ime WhistlinDiesel.

U stvari, većina njegovih ranijih videa uključivala je prerađene pikap kamione, uključujući i monster kamione. Jedva je izbegao smrt 2021. godine kada ga je metak iz njegovog pištolja pogodio u čelo. Amerikanac je privukao pažnju ljudi širom sveta kada je postavio seriju videa u kojima je pokušavao da uništi G-Wagen, uključujući i spuštanje na krov koje je skoro uništilo vozilo. Sa trenutno samo 102 videa na svom YouTube kanalu, Kodi je već sakupio 5,86 miliona pratilaca, dok ima 3 miliona pratilaca na Instagramu. Njegova popularnost je naglo porasla nakon što je potrošio 400.000 dolara na F8 Tributo sa namerom da ga uništi i natera Ferrari da preduzme pravne akcije. Biće zanimljivo videti kako će se ikonični italijanski brend ponašati nakon što objavi sve video materijale sa testovima izdržljivosti.

Luxury Experience