Otkriven najmoćniji brend godine

Tržište luksuza, trenutno je u sred digitalne transformacije, koja ide mnogo dalje od puke promene u prodaji…

Luksuzni brendovi sada imaju pristup inovativnim, novim sredstvima, uz pomoć kojih mogu pridobiti novu bogatu publiku i aktivirati je. Nove prilike se pojavljuju praktično svakodnevno, jer se brendovi sada obraćaju direktno svojim kupcima i pozicioniraju svoju ponudu na unikatne i nove načine.

Ipak, kako to obično biva, neki brendovi su digitalni svet prihvatili bolje od drugih, što je dokazano njihovom online popularnošću. Sudeći po novom izveštaju Luxe Digital, petnaest najpopularnijih brendova online su posebno uspešni u kreiranju online kampanja, ali i stvaranju dubokih emotivnih veza sa svojom publikom, a posebno sa mladim i imućnim konzumentima.

Ovo rangiranje predstavlja nam dobro merilo prodajnog potencijala brendova za ovu godinu, jer se polako bližimo njenom kraju. Ono je takođe savršeni izvor inspiracije za vođe tržišta luksuza. Istraživajući način na koji se luksuzni brendovi ponašaju online, možemo razumeti razloge njihove popularnosti i način na koji se njihov pristup može replikovati.

Gucci brend je vođa u ovogodišnjem rangiranju, a prate ga francuske modne kuće Chanel i Louis Vuitton.

Interesantno je to što je italijanski brend Balenciaga imao najimpresivniji rast, zahvaljujući svom svežem viđenju luksuznih streetwear komada.

Takođe, u ovom rangiranju najvećim delom dominiraju modni brendovi, iako su se i Rolex i Tiffany našli na listi top 10. Vredi pomenuti da je Lancome jedini beauty brend na ovoj listi, koji je trku završio na trinaestoj poziciji.

Luxury Experience