McLaren 750S je reinkarnirana verzija 720S sa suptilnim modifikacijama i više snage

Bilo je teško reći zbogom automobilu McLaren 720S kada je britanski proizvođač superautomobila najavio kraj njegove proizvodnje prošle godine...

Na kraju krajeva, to je bio superautomobil koji je definisao eru i koji je postavio nova merila za performanse. Ipak, trebalo mu je ažuriranje jer je bio u prodaji pola decenije. Pa, dugo očekivana zamena za 720S je konačno stigla - McLaren 750S je reinkarnirana verzija 720S sa evolutivnim promenama u odnosu na svog prethodnika. Čak izgleda veoma slično 720S, ali nemojte da vas to zavara, sadrži mnogo značajnih promena koje ga čine divljom verzijom već divljeg McLaren superautomobila.

Sa težinom od 1389 kg, McLaren 720S je već veoma lagan superautomobil. Zahvaljujući korišćenju šasije od ugljeničnih vlakana i konvencionalnog nehibridnog pogona, britanski brend je uspeo da učini da kupe 750S teži do 30 kg manje od 720S. Pažljive mere za uštedu težine koje je usvojio McLaren uključuju lakša trkačka sedišta od ugljeničnih vlakana u odnosu na obična sedišta u 720S i lakše komponente vešanja. Čak i za nove standardne kovane točkove McLaren tvrdi da su najlakši koje je ikada nosio serijski model.

Novi model će koristiti 4,0 litarski V8 motor sa dva turbo punjača koji razvija 552 kW/750KS i 800 Nm obrtnog momenta. 750S može izgledati kao da je skoro identičan svom prethodniku, na kraju krajeva, samo 30 odsto komponenti superautomobila je novo ili promenjeno. Međutim, McLaren je napravio nekoliko ključnih promena kako bi poboljšao svoje performanse. Novi produženi prednji razdelnik obezbeđuje aerodinamičku ravnotežu i radi u kombinaciji sa 20 odsto većim aktivnim zadnjim krilom. McLaren kaže da 750S ima 6 milimetara širi prednji trap i novu geometriju vešanja za poboljšanu vožnju.

Slično kao i spoljašnjost, kabina novog superautomobila nije mnogo drugačija od modela koji zamenjuje. Ukupan raspored i dizajn kabine izgledaju poznato, međutim, McLaren je napravio nekoliko ažuriranja zajedno sa nekim drugim uočljivim promenama kako bi mu pomogao da se takmiči sa najnovijim modelima superautomobila. Kabina ima novi vertikalno orijentisan infotainment sistem od 8,0 inča sa ekranom osetljivim na dodir koji sada poseduje Apple CarPlay, dok je instrument tabla smeštena unutar otvora pričvršćenog za stub upravljača. Nova funkcija McLaren Control Launcher omogućava vozačima da sačuvaju svoje omiljene postavke aerodinamike, upravljanja, pogonskog sklopa i menjača i lako je dostupna preko jednog dugmeta.

Cena McLaren 750S kupea počinje od 331.740 dolara, dok verzija Spider ima početnu cenu od 352.740 dolara.

Zastupnici McLarena su već počeli da primaju porudžbine za novi superautomobil i očekuje se da će prvi primerci biti isporučeni negde u trećem kvartalu ove godine.

Luxury Experience