Lamborghini lansira Huracan Evo RWD sa pogonom na zadnjoj osovini

Evo RWD će zameniti četiri godine starog LP580-2 u Huracan floti…

Lamborghini ovu godinu započinje lansiranjem sasvim nove Huracan varijante. Slavni brend je najavio da će kreirati verziju svog ulaznog superautomobila sa pogonom na zadnjim točkovima, koja će ponuditi bolje upravljanje i više snage nego ikada do sada.

Inžinjerski kreiran za “vozačku zabavu”, kako to opisuju Italijani, ovaj model je jedini superautomobil sa 10 cilindara i pogonom na zadnjim točkovima koji trenutno postoji na tržištu. I dok je malo manje moćan u odnosu na standardni Evo sa pogonom na svim točkovima koji je predstavljen prošlog januara, RWD poseduje 5.2 litarski V10 motor sa unutrašnjim sagorevanjem, koji i dalje može izbaciti impresivnih 610 konja, što je za trideset više u poređenju sa LP580-2. Evo RWD je možda malo sporiji u odnosu na standardnu verziju, pa od nula do sto kilometara na čas ubrzava za 3.3 sekunde, ali oba modela prema navodima brenda mogu razviti maksimalnu brzinu od 325 kilometara na sat.

Naravno, glavna razlika između najnovijeg Huracana i standardnog Evo modela, jeste njegovo fluidno upravljanje. Superautomobil je opremljen rekalibrisanim Lamborghini Performance Traction Control sistemom, koji mu daje priliku da klizi tokom ubrzavanja. U “Strada” vozačkom režimu, sistem minimalizuje klizanje, u “Sport” otvara uglove klizanja i potencijal za driftovanje, dok u “Corsa” varijanti poboljšava izlaznu trakciju. Sve u svemu, prema tvrdnjama Lamborghioni brenda, Evo RWD je za 30 % “upravljiviji” od LP580-2.

“Huracan Evo pogon na zadnjim točkovima automobil stavlja u ruke vozača. Iskustvo vožnje se dobija od hardvera. Ovaj automobil će vozače podsetiti na čist Lamborghini inžinjering i njegovo poreklo. Vozač je u centru performansi, sa angažovanijim i emotivnijim iskustvom vožnje”, objašnjava Stefano Domenikali, CEO Lamborghini brenda.

Evo RWD je dobio je nekoliko novih estetskih detalja takođe. U prednjem delu, on je dobio novi uglađeni spliter koji povezuje nos automobila sa drugim usisnicima vazduha sa spoljne strane. Kombinovani sa revidiranim difuzerom pozadi, novi detalji generišu snažniji protok vazduha ispod vozila i povećavaju silu potiska.

Na kraju, Lamborghini brend je takođe umanjio i cenu Evo RWD modela, koja kreće od 214.366 dolara, što je za 52.000 dolara manje od standardne ponude.

 

NAJČITANIJI TEKSTOVI IZ KATEGORIJE U pokretu