Zacapa Rum lansira prvu globalnu kampanju „Lips to Seoul“

U srcu raskošnog pejzaža Gvatemale, gde je vazduh ispunjen mirisom plodnog tla, a planine stoje kao tihi čuvari, nalazi se mesto koje očarava - Zacapa “House Above the Clouds.”

Smešten na 750 metara iznad nivoa mora, ovaj objekat služi kao eterični dom gde Zacapa rumovi oživljavaju pod veštim rukama Lorene Vaskez, majstora u svetu žestokih pića. Kao čuvar Zacapa nasleđa, Lorena pažljivo nadgleda proces sazrevanja, osiguravajući da svako bure dostigne savršenstvo pre sledećeg koraka putovanja. Ručno odabrana burad se mešaju sa preciznošću, a tečno zlato putuje u Miksko, gde se sipa u Zacapa kultnu zakrivljenu flašu. Ali magija se tu ne završava – svaku flašu krase ručno tkane trake od strane zajednice od preko 700 žena, dodajući dašak autentičnosti i umešnosti svakom gutljaju.

Prvi susret sa Zacapa rumom nije ništa drugo do čulno putovanje, zadivljujuće iskustvo koje prevazilazi granice ukusa. To je više od pića, to je istraživanje priča i slojeva koji su oblikovali ovu lepotu koja oduzima dah. Inspirisan suštinom otkrića i uzdizanja, Zacapa predstavlja svoju globalnu kreativnu kampanju – „Lips to Seoul“.

Ova kampanja poziva potrošače da urone u svet topline i čuda, gde svaki gutljaj budi čula i otkriva bogatu Zacapa istoriju. Naziv „Lips to Soul“ obuhvata intimnu vezu iskovanu između usana koje uživaju u izvrsnoj tečnosti i duše koja žudi za dubinom i autentičnošću u svetu luksuza.

Kampanja isprepliće ritmičnu poeziju, proslavljanje gvatemalske korene Zacapa i živopisne pejzaže koji služi kao pozadina. Kinematografija prikazuje suštinu procesa starenja iznad oblaka, naglašavajući ruke veštih tkalja na poslu. Ove tkalje, zajednica od preko 700 žena, predstavljaju integralnu ulogu zajednice u srcu Zacapa identiteta.

Napravljena u saradnji sa luksuznom kreativnom agencijom ForceMAJEURE sa sedištem u Njujorku, uz podršku produkcije The Whale, a režirana od strane nagrađivane rediteljke Kerolin Koning, kampanja “Lips to Soul” označava značajnu prekretnicu u Zacapa istoriji. Predviđeno je da se pojavi na globalnom nivou sa porukom koja prevazilazi granice.

Putovanje u Zacapa svet će biti dodatno pojačano kroz PR napore i ekskluzivne događaje, čineći „Lips to Soul“ najopsežnijom i globalno vođenom kampanjom u slavnoj Zacapa istoriji.

Luxury Experience