Šta se dobije kada se spoje vrhunska tehnologija i najbolji konjak sveta

Microsoft HoloLens, headset ove kompanije za holografsku, pojačanu viziju realnosti je zaista neverovatna stvar…

Predstavljen po prvi put 2015.godine, sa cenom od 3.000 dolara, ovaj headset je i dalje u procesu razvoja, tako da verzija za kupovinu još nije dosutpna. Ipak, Remy Martin, jedan od najvećih svetskih proizvođača konjaka, udružio se sa studio Kazendi koji se bavi razvojem HoloLens, kako bi zajedno kreirali jedinstveno korisničko iskustvo.

Ovo iskustvo je pre mesec dana premijerno predstavljeno u Los Anđelesu, a uskoro će biti dostupno na brojnim drugim događajima ovog brenda i u njihovim odabranim prodavnicama.

Ispraćen glasom Batista Loiseua, majstorom podruma ove kuće, klijent je pozvan da priđe trodimenzionalnom stolu sa topografskim dizajnom, gde HoloLens prikazuju holografske elemente Cognac Grande Champagne i Cognac Petite Champagne vinograda.

 “Za nas, Mixed Reality projekat predstavlja neverovatnu priliku da ispričamo svoju priču. Kako bi smo inače naveli klijente da otkriju naše početke ili ono što nas čini izuzetnim? Zahvaljujući HoloLens tehnologiji, svi naši kupci će znati zašto je Remy Martin najbolji konjak sveta”, kako kaže Avgustin Depardon, globalni izvršni direktor ove kompanije.

 

Luxury Experience