U svetu luksuznih izdanja, kokteli nisu više samo osveženje — oni su prave modno-gastronomske atrakcije…
U poznatom restoranu Papi Steak u Majamiju, poznatom po ekstravagantnim specijalitetima, kreator sadržaja Mister Luis saznao je za najskuplji koktel na meniju. Njegovo ime? „It’s Not a Bag, It’s a Cocktail“ — i dolazi sa legendarno skupom Hermès Birkin torbom, a cena celog paketa iznosi čak 33.000 dolara.
Ukoliko biste se odlučili da se zadovoljite samo pićem, koktel sa Belvedere votkom i breskvom, ukrašen kavijarom, košta „samo“ 150 dolara. Ali ako želite da probate ovako ekstravagantnu varijantu sa Birkin torbom, cena rapidno skače — i to ne bilo kakvom torbom, već jednom od najtraženijih modnih ikona današnjice.
Restoran Papi Steak, sa svojih 93 mesta i čestim posetama slavnih ličnosti, poznat je po raskošnim jelima poput tomahawk steka od 1000 dolara koji dolazi uz svetlosne efekte po celoj sali. Ova modno-gastronomska fuzija već se pojavila i na popularnim mrežama poput TikToka, gde kokteli sa luksuznim dodacima izazivaju veliki interes.
Mnogi su na internetu izrazili sumnju u autentičnost Birkin torbe u ovom paketu, smatrajući da je možda u pitanju replika ili polovna varijanta. Birkin torbe su poznate po svojoj retkosti i strogoj politici prodaje — kupovina u prodavnici obično zahteva doslednu istoriju kupovina i mnogo čekanja. Zato je malo verovatno da bi Hermès dozvolio restoranima da ih slobodno prodaju uz piće.
Međutim, moguće je da je torba kupljena na sekundarnom tržištu, po ceni od najmanje 12.000 dolara, a zatim preprodavana kao deo ove luksuzne ponude. To bi bio profitabilan marketinški potez, koji privlači medijsku pažnju i kupce spremne na ekstravaganciju.
Ovaj koncept nije jedinstven. U Čikagu, restoran Adalina nudi koktel vredan 13.000 dolara, uz koji ide dijamantska teniska ogrlica, dok u Dubaiju butik FloBerry nudi Hermès torbe kao dodatak luksuznim cvetnim aranžmanima vrednim preko 12.000 dolara.