Glumac, muzičar i preduzetnik Džejmi Foks udružio se sa WES brendom kako bi lansirao BSB Whiskey.
Nakon dve godine pedantne izrade i inovacija, BSB Whiskey, skraćeno od „Brown Sugar Blend“, obećava da će redefinisati iskustvo viskija sa svojim ultra-glatkim ukusom i zadivljujućom ambalažom.
„Uvek sam verovao u život punim plućima, negujući svaki trenutak. Posedovanje brenda koji odražava ovu filozofiju bio je moj san“, kaže Foks, vlasnik i kreativni direktor BSB. „Lansiranjem ovog viskija sam oduševljen što okupljam ljude kako bi proslavili život i stvorili nezaboravne uspomene.“
BSB Whiskey vešto spaja aromatični začin cimeta sa umirujućom slatkoćom smeđeg šećera, što rezultira profilom ukusa koji je i smeo i primamljiv. Ambalaža proizvoda odražava njegov inovativni duh, sa elegantnom mat crnom flašom ukrašenom natpisom brenda koji svetli u mraku, obezbeđujući da se BSB viski ističe na bilo kojoj polici ili društvenom okupljanju.
Aromatizovani viskiji su zabeležili porast popularnosti prošle godine, dostižući rekorde na tržištu SAD. Sa Džejmijevim kreativnim pravcem, BSB otelotvoruje savršenu fuziju mode, sporta i nostalgije, nudeći potrošačima jedinstveno čulno iskustvo.
Sa svojim bogatim iskustvom i partnerstvima sa slavnim ličnostima, WES brend je spreman da poveća prisustvo BSB viskija na tržištu. Proizveden i flaširan u Kolumbiji, BSB viski je dostupan širom zemlje i u odabranim maloprodajnim objektima širom Sjedinjenih Država u flašama od 750 ml sa 70% ABV.