Džej Zi planira da nas osvoji novim konjakom

Konjak definitivno trenutno proživljava svojih pet minuta slave.

Ako prelistate listu pića u bilo kom luksuznom baru, susrešćete se sa nekoliko novih i nepoznatih brendova koje ćete morati da omirišete pre nego što ih degustirate. Ipak, sigurni smo da će svaka ponuda sadržati makar jedan konjak. Ovo alkoholno piće proživljava svoj novi život, nakon više decenija u centru pažnje.

Ingrid Best, stariji direktor brenda D’USS’E Cognac, divizije Bacardi USA, jasno govori o svojim potrošačima: “Istorijski gledano, konjak je uglavnom uvek bio muško piće”, čime svakako nije zadovoljna, izražavajući želju da kao cilj kompanije postavi diverzifikaciju. “Od osnivanja brenda, 2012.godine, D’USS’E brend je dao sve od sebe kako bi postao dopadljiviji muškarcima i ženama iz različitih društvenih grupa. Realnost je sledeća – žene vole konjak, baš kao i muškarci”.

Ono što je dovoljno ironično, nova koktel scena donela je konjaku nove fanove. Kako Best kaže, “decenijama, ljudi su posmatrali konjak kao piće koje se pije čisto. U proteklih nekoliko godina, ljudi su shvatili da je konjak savršeni sastojak za preukusne koktele, tako da više nije zarobljen u jednoj određenoj kategoriji”.

Cela ova priča je definitivno dobra za D’USS’E originalni konjak, što ne znači da bi trebalo da trošite njegovu novu iteraciju D’USS’E XO za kreiranje koktela, koliko god oni prefinjeni bili. U asortimanu sa cenama od 200 i više dolara, ovaj konjak je remek delo balansa i kompleksnosti. Glavni destiler brenda, Mišel Kasavekija, opisuje svoj cilj u kreiranju ovog konjaka kao “bogate ukuse zrele borovnice i kajsije, sa slojevima tamne čokolade i lešnika, koji kulminiraju u neverovatno izbalansiranom finišu”.

Iz godine u godinu, Kasavekija cilja prema konzistentnosti. Njegov glavni alat jesu upravo te godine. “Veoma važan kriterijum za pravljenje sjajnog konjaka je vreme – njemu je potrebno vreme da sazri, dostigne svoju kompleksnost i sjedini se”. Za XO izdanje, to vreme sazrevanja i sjedinjenja je minimum deset godina.

Partner D’USS’E XO je Šon Karter, odnosno Džej Zi, koji je vođa globalne strategoije brenda, čija je vizija ni manje ni više nego kreiranje novog standarda za ljubitelje konjaka u čitavom svetu.

 

Luxury Experience