Demna Gvasalja, kreativni direktor modne kuće Balenciaga, proslavio je prvi dan leta novom kolekcijom za muškarce za proleće 2018.
Očigledna je kreatorova inspiracija mladim očevima i njihovom decom. Gvasalja kaže da je upravo inspiraciju pronašao u parkovima posmatrajući očeve i njihovu decu. Otuda i želja da reviju organizuje upravo u parku Bulonjska šuma koji se nalazi u XVI arondismanu u Parizu. Kolekcija je svojevrsna oda očevima koji, kada nisu na poslu, žele da provedu vreme sa svojom decom, a da pritom izgledaju opušteno i kul.
Svi posetioci revije sedeli su na plastičnim stolicama u jednom od najvećih pariskih parkova, dok su neki od manekena šetali pistom upravo sa klincima. U pozadini se čula tehno muzika, a Gvasalja je pored mladih manekena uključio i one malo starije, što je priznajemo, bilo pravo osveženje na reviji.
Očigledna je inspiracija modom 80-tih i 90-tih godina prošlog veka i mada je ovo jedna od onih kolekcija koja se neće dopadati svima, jasno je da ovakvu odeću mogu nositi samo muškarci koji imaju odvažan i jasan stil. Odeće deluje opušteno i kežual čak i kada su muški blejzeri u pitanju.
Najupečatljiviji deo kolekcije su pantalone i farmerke. Izbor je ogroman. Bilo da se radi o savremenom džinsu sa inserterima različitih materijala, pantalonama na štraftice… Široke košulje kratkih rukava sa tropskim šarama i printom verovatno su veliko iznenađenje ove kolekcije.
Još jednom je Demna Gvasilja uspeo da ostavi prisutne bez teksta svojim jedinstvenim stilom i pogledom na modu. Kolekcija je dostupna za prodaju od 22.juna na Balenciaga online stranici.
N.V.T.