Mateo Beretini i Li Min-ho u BOSS proleće 2024 kampanji

Više slika

Više slika

U kampanji proleće-leto 2024 #BeYourOwnBOSS, samoodređenje i stil se spajaju kako bi stvorili vizuelnu izjavu samopouzdanja i viziju budućnosti...

Glavne uloge u novoj kampanji dobili su južnokorejski glumac Li Min-ho i italijanski teniski as Mateo Beretini, koji oživljavaju filozofiju kolekcije. Kroz objektiv Mikaela Jansona, ove zvezde kampanje su okružene lavirintom svetlosti i senki, alegorijom za ključna putovanja i izbore u životu.

BOSS kolekcija muške odeće spaja ležernost proleća sa praktičnošću potrebnom za život u punom zamahu. Line-up je predstava preciznog krojenja i nijansiranih vizija. Izuzetak je ansambl koji uključuje odelo boje peska, čije su čiste linije i opušteni kroj uhvaćeni u okruženju koje odražava uglađenu estetiku kolekcije. To je upotpunjeno obućom koja besprekorno prelazi iz kancelarije na društvenu scenu, predstavljajući oličenje prilagodljivosti kolekcije.

Slično tome, taktilni kamel džemper uparen sa kontrastnim krem pantalonama predstavlja BOSS predanost svestranosti, pogodnu za čoveka u stalnom pokretu. Ove sezone, modni brend je napravio korak u budućnost oglašavanja otkrivanjem holografskog displeja sa Li Min-ho u centru pažnje. Ova zapanjujuća kombinacija mode i tehnologije ilustruje inovativni duh brenda.

Nova BOSS kampanja prevazilazi tradicionalne granice i poziva svet da prisustvuje fuziji visoke mode sa naprednom tehnologijom. Rezultat je reklama koja odjekuje ritmom savremenog života i višeslojnim identitetom BOSS muškarca.

Kako kolekcija proleće-leto 2024 postaje dostupna globalnoj publici, BOSS podstiče sve da prihvate moć ličnog izbora, što je centralno u kampanji #BeYourOwnBOSS. To je sartorijalni poziv da uđete u sezonu koja slavi individualnost i krojenu sofisticiranost koju BOSS dosledno pruža.

Luxury Experience