Lacoste predstavlja kampanju Play Big sa Novakom Đokovićem, Pjerom Ninijem i drugim ikonama

Više slika

Više slika

Lacoste kampanja "Play Big" predstavlja raznoliku grupu globalnih ikona koje personifikuju posvećenost brenda napretku i individualnosti...

Teniska zvezda Novak Đoković, poznat po svojoj sportskoj izuzetnosti, predvodi reklamu zajedno sa francuskim glumcem Pjerom Ninijem, čiji umetnički duh dopunjuje inovativni duh Lacoste brenda.

Južnokorejski glumac Ahn Hjo-seop unosi svoj vibrantni stil, dok kineski glumac i plesač Vang Jibo dodaje mladalačku sofisticiranost u miks. Kampanja Lacoste kombinuje umetnost i performans, pri čemu jedinstvena priča svakog subjekta odražava slogan "Play Big". Umetnici Imruh Aša i Ibi Njoja oživljavaju krokodilsku skulpturu kroz svoju kreativnu upotrebu boje i teksture.

Fotograf Vili Vanderper zabeležava ove trenutke, ističući smeo stil brenda, dok kompozicije Antonija Sančeza, koje podsećaju na njegov rad na soundtracku filma Birdman, postavljaju ritam. Najnovija reklama Lacoste brenda usredsređena je na atmosferu gde mamutski krokodil simbolizuje inovativnost i umetnički duh modne kuće. U vizualima, Đoković isijava snagom naspram zastrašujućih čeljusti krokodila, oličavajući neumoljivi duh.

Nini donosi nonšalantnu gracioznost, igrajući se sa umetničkim delom. Ahn Hjo-seop, obučen u upadljivu crvenu polo majicu, predstavlja neustrašivu ambiciju, odražavajući svoj uspon u svetu glume. Vang Jiboova sportska gracioznost simbolizuje ravnotežu i agilnost neophodnu i za njegove umetničke poduhvate i za etos Lacoste brenda.

Lacoste hrabro korača prema budućnosti gde se moda, sport i savremena kultura presecaju, prihvatajući raznolike talente. Sa svojim jasno definisanim putem, svaki ambasador paralelno prati put krokodila—napred, neustrašivo i odlučno.

Luxury Experience