Burberry letnja kampanja za 2024 donosi šik modernost

Više slika

Više slika

Letnja kampanja Burberry brenda za 2024. godinu, koju je zabeležio fotograf Tajron Lebon, predstavlja viziju koja kombinuje prirodnu eleganciju i sofisticirano krojenje...

U reklami se pojavljuju Sang Vu Kim, Malaki Slu, Ošin Marfi i Selah Mekhejl, svaki predstavljajući jedinstven aspekt kreativnog pravca Danijela Lija. Nasleđe Burberry brenda je osveženo modernošću, od opuštenog kroja sivog odela do smelosti crnog struktuiranog kaputa.

U bujnom baštenskom okruženju, vodeći muškarci Burberry brenda izražavaju samouverenu sofisticiranost, njihovi stavovi su čvrsti, a ipak drski. Lebonova intimna prikazivanja subjekata hvataju njihovu suštinu.

Ikonični amblem, Burberry vitez, osmišljen u grafičkoj reprezentaciji, služi kao ujedinjujući simbol kroz celu kampanju, oličavajući mešavinu tradicije i inovacije. Kampanja izlaže opuštene krojeve odela u hladnim tonovima, upečatljivu spoljnu odeću i grafičke ansamble koji se ističu na bujnoj pozadini.

Ova kampanja je dijalog između prošlosti i sadašnjosti, gde se opuštena sofisticiranost susreće sa vibrantnom energijom. Kako se letnja sezona približava, Burberry predstavlja kolekciju koja odaje počast bogatoj istoriji brenda dok samouvereno korača u budućnost.

Luxury Experience