Novo lice Burberry kampanje za proleće 2016.

Dilan Brosnan, sin čuvenog glumca Pirsa Brosnana, novo je lice Burberrry kampanje.

Kada vam je otac Pirs Brosnan, onda ste blagosloveni da nasledite njegove dobre gene i fenomenalan izgled bez mnogo muke. Sin čuvenog glumca Pirsa, Dilan Brosnan, svakako će unovčiti svoj dobar izgled i glumu, budući da je noseće lice Burberry kampanje za proleće 2016. godinu.

Na snimanju kampanje angažovan je omiljeni fotograf Burberry kompanije - Mario Testino, pod kreativnom palicom Kristofer Bejlija, a sama kampanja se fokusira na talente koji takođe uključuju Mišu Hart, Elizu Ferbanks, blizance Rut, Mej Bel kao i Lijam Gardnera. Modeli su bili zaduženi za promovisanje tradicionalnih Burberry mantila, čuvenih i prepoznatljivih vunenih škotskih šalova i proslavljenih aksesoara - tašni.

18-godišnji sin bivšeg Bond glumca, nije novo lice u svetu manekenstva s obzirom na to da je već stekao iskustvo snimajući za drugi proslavljeni brend, Saint Laurent. Za ovu najnoviju Burberry kampanju, Dilan je odeven u bež trenč mantil koji je namerno raskopčan, kako bi otkrio njegovo savršeno izvajano telo i bokserice koje se naziru, čisto da zaintrigiraju maštu posmatrača.

Dok tako pegav i raščupane kose paradira pred kamerama, Dilan objašnjava svoje iskustvo sa snimanja za ugledni britanski brend, "Snimanje za Burberry je bilo mnogo zabavno i zaista dobro iskustvo. Atmosfera na snimanju u Londonu je bila veoma prijateljska i opuštena."

Ljudi iz kompanije Burberry takođe objašnjavaju, "kampanja predstavlja sva nova lica čija kolektivna energija i stavovi reflektuju ukupnu estetiku i raspoloženje našeg brenda za novu sezonu."

Iako ne klasično lep, Dilan očigledno sve više fascinira ljude iz sveta mode. Pogledajte koliko slavni glumac i njegov sin imaju sličnosti.

N.V.T.

Luxury Experience