Emirates Airline ulaže 2 milijarde dolara da bi letenje bilo još bolje

Od aviokompanija širom sveta, Emirates sigurno zna kako da dobro radi svoj posao.

Kompanija je i do sada nudila odličnu uslugu, međutim, da bi poboljšala svoje usluge, avio-kompanija je nedavno uložila 2 milijarde dolara kako bi poboljšala iskustvo svojih korisnika. Izdaci će uključiti ogroman program za naknadno opremanje preko 120 aviona najnovijim enterijerom, kao i nizom drugih usluga u svim kabinama počevši od 2022.

"Dok drugi na pritiske industrije reaguju smanjenjem troškova, Emirates ulaže kako bi pružio još bolja iskustva našim klijentima“, rekao je u izjavi Predsednik Emirates Airline kompanije.

"Tokom pandemije, nastavili smo da pokrećemo nove usluge i inicijative kako bismo osigurali da naši klijenti putuju sa sigurnošću i lakoćom, uključujući digitalne inicijative za poboljšanje korisničkog iskustva na terenu. Sada pokrećemo seriju intenzivnih programa kako bismo letenje podigli na viši nivo.”

 

Poboljšanja će uključivati nove menije koje je osmislio nagrađivani tim kuvara, novi veganski meni sa ukusnim i zdravim biljnim obrocima, meni sa šampanjcem i neograničenim porcijama persijskog kavijara i nezaboravan bioskop uz grickalice i 5.000 kanala na sistemu za zabavu u letovima kompanije Emirates.

Pored navedenog, putnici će moći da uživaju u novim enterijerima kabina koje će biti opremljene tapaciranim sedištima, novim oblogama, podovima i drugim luksuznim karakteristikama.

Luxury Experience