Od aviokompanija širom sveta, Emirates sigurno zna kako da dobro radi svoj posao.
Kompanija je i do sada nudila odličnu uslugu, međutim, da bi poboljšala svoje usluge, avio-kompanija je nedavno uložila 2 milijarde dolara kako bi poboljšala iskustvo svojih korisnika. Izdaci će uključiti ogroman program za naknadno opremanje preko 120 aviona najnovijim enterijerom, kao i nizom drugih usluga u svim kabinama počevši od 2022.
"Dok drugi na pritiske industrije reaguju smanjenjem troškova, Emirates ulaže kako bi pružio još bolja iskustva našim klijentima“, rekao je u izjavi Predsednik Emirates Airline kompanije.
"Tokom pandemije, nastavili smo da pokrećemo nove usluge i inicijative kako bismo osigurali da naši klijenti putuju sa sigurnošću i lakoćom, uključujući digitalne inicijative za poboljšanje korisničkog iskustva na terenu. Sada pokrećemo seriju intenzivnih programa kako bismo letenje podigli na viši nivo.”