Kada je proizvođač aviona Embraer predstavio svoj Praetor 500 2018. godine, on je bio naslednik uspešne Legacy 450 platforme.
Model 500 zadržao je ravan pod, kao i sposobnost aviona da održava pritisak u kabini kako bi putnici osećali manju dozu mora. Istovremeno, 500 model je dodao značajan kapacitet goriva i povećao svoj prelazni opseg.
"Raspon se povećava sa 2.900 nautičkih milja na 3.340 sa četiri putnika", izjavio je Johann Bordais, predsednik i izvršni direktor Embraer Service & Support. "To mu omogućava istinske neprekidne letove, od Majamija do Sijetla i Los Anđelesa do Njujorka."
Kompanija je nedavno dovršila prvu konverziju Legacy 450 u Praetor 500 u svom servisnom centru na Međunarodnom aerodromu Bradley. Konverzija je trajala oko mesec dana, uključujući više tehničkih zadataka, istovremeno rastežući krila od 63 do 71 stopa i ojačavajući krila za dodatnu snagu.
Kada je brazilski proizvođač mlaznih aviona lansirao Praetor 500, dizajnirao je metodu za pretvaranje modela Legacy 450 iz poslednje generacije u novi model.
Praetor 500 takođe sadrži E2VS, ekran koji kombinuje sintetički i poboljšani vid, potpunu fly-by-wire kontrolu i smanjenje turbulencije, što ga čini „jedinim srednjim poslovnim avionom sa potpunom tehnologijom „fly-by-wire“ i aktivnim smanjenjem turbulencije.
Da bi dovršio preobražaj, Embraer je zamenio sve logotipe na unutrašnjosti koja već ima kamene podove, kuhinju i vakuumski toalet.
Kokpit poseduje vrhunsku tehnologiju koja uključuje Rockwell Collins Pro Line Fusion, vertikalni vremenski prikaz, mogućnost radara za predviđanje vetra i sistem sintetskog vizuelnog usmeravanja.