Suntory lansira 21 godinu star viski

Ova flaša će verovatno biti jednako teška za pronalaženje kao i regularni viski star 21 godinu.

Japanski viski nastavlja da bude neuhvatljivo i skupo piće, iako se čini kao da situacija počinje da se smiruje. Međutim, to nije nužno slučaj kada je u pitanju viski gigant Suntory, koji nastavlja da izbacuje visoko tražene novitete. Taj trend se nastavlja sa lansiranjem njihovog Hibiki viskija starog 21 godinu, kreiranog da proslavi stogodišnjicu kompanije.

Hibiki je lansiran 1989. godine kao mešavina viskija iz tri destilerije Suntory - proizvođača slada Yamazaki i Hakushu, i destilerije žitarica Chita. Originalno je bilo tri izraza sa godišnjim izjavama u ponudi: viskiji stari 12, 17 i 21 godinu. Viski star 17 godina je prestao da se proizvodi pre nekoliko godina, što ga je učinilo kolekcionarskim predmetom, a nedavno je predstavljen i viski bez godišnje izjave pod nazivom Harmony. Ova godina obeležava 100. godišnjicu Suntory, a proslava je uključivala video kampanju u kojoj je glumio Kijanu Rivs a režirala je Sofija Kopola. A sada se još dva Hibiki viskija pridružuju naizgled beskrajnoj godini Suntory vremena.

"Za ograničeno izdanje Hibiki viskija starog 21 godinu, naš tim je preuzeo izazov da stvori novu mešavinu kako bi proslavio našu stogodišnjicu," rekao je glavni destiler Suntory kompanije, Šinji Fukujo, u saopštenju. "Sa metodičnom preciznošću uspeli smo da iskoristimo izazovne ali nagrađujuće karakteristike japanskog mizunara hrasta kako bismo naglasili jedinstven profil ukusa po kojem su naši Hibiki viskiji poznati."

Pored reformulacije mešavine za ovo posebno izdanje, dizajn etikete je promenjen tako da predstavlja izlazeće sunce. Službene beleške o ukusu opisuju slatku i cvetnu nepca sa začinjenim sandalovinom i agarom, a zatim dugi finiš sa podtonovima mizunare. Ova flaša će biti dostupna na odabranim tržištima po preporučenoj maloprodajnoj ceni od 5.000 dolara.

Drugo novo izdanje je godišnje izdanje NAS Hibiki Harmony. Tečnost ostaje ista, ali dizajn etikete prikazuje sneg, mesec i cveće kako bi predstavljao japanska godišnja doba, i "kakehashi", ili most, koji simbolično povezuje prošlost, budućnost i sadašnjost. Službene beleške o ukusu navode med, kandiranu koru od pomorandže i belu čokoladu na nepcu, a zatim više mizunare u finišu. Ovo izdanje Harmony će takođe biti dostupno globalno po preporučenoj maloprodajnoj ceni od 200 dolara.

Luxury Experience