Personalizujte piće ili šampanjac

Luksuzna LVMH-ova onlajn maloprodajna i lifestyle platforma Clos19 je odličan način za kupovinu vina i alkoholnih pića iz ogromnog portfolia konglomerata mnogobrojnih vinograda i destilerija.

Ali, Clos19 nije striktno fokusiran na direktnu prodaju, već je i brend koji svojim korisnicima omogućava pristup ekskluzivnim događajima, putovanjima i mogućnostima da dovedete stručnjake da vam pomognu, recimo, da isplanirate zabavu.

Pokrenuta u Americi 2017. godine, online platforma nudi svojim klijentima poseban užitak u realnom svetu, sa svojom debitantskom uslugom Holiday Personalization Studio. Od sada do 1. januara 2019. pop-up studio će pružati besplatnu uslugu personalizacije koja se može primeniti na šampanjce i pića iz ponude LVHM-a.

Imaćete mnogo toga na raspolaganju - od Ardbeg i Glenmorangie viskija, do Hennessy konjaka, Veuve Clicquot i Moët & Chandon šampanjca.

Festivalska usluga otpočela je pre izvesnog vremena sa besplatnim graviranjem ličnih poruka na Ardbeg i Glenmorangie viskije. Ova prva runda se završila 16. novembra i uključuje poklon pakovanja uz svaku kupovinu. Sledeći je Hennessy X.O., koji je ovu uslugu nudio u periodu od 17. novembra do 12. decembra. Hennessy je kupcima ponudio mogućnost da kupe nov 375 ml X.O. format, koji će biti predstavljen sledeće godine.

Veuve Cliquot nudi personalizaciju šampanjaca u periodu od 13. do 22. decembra, dok Moet & Chandon nudi prilagođavanje putem mašine za personalizaciju šampanjca koja može prepisati vaš potpis ili rukom pisanu poruku i odštampati je na flaši.

Ova fantastična usluga dolazi u pravo vreme, jer niko ne želi da se pojavi na novogodišnjoj zabavi bez autentičnog pića u svojim rukama.

N.V.T.

Izvor Robb Report

Luxury Experience