Luksuzna LVMH-ova onlajn maloprodajna i lifestyle platforma Clos19 je odličan način za kupovinu vina i alkoholnih pića iz ogromnog portfolia konglomerata mnogobrojnih vinograda i destilerija.
Ali, Clos19 nije striktno fokusiran na direktnu prodaju, već je i brend koji svojim korisnicima omogućava pristup ekskluzivnim događajima, putovanjima i mogućnostima da dovedete stručnjake da vam pomognu, recimo, da isplanirate zabavu.
Pokrenuta u Americi 2017. godine, online platforma nudi svojim klijentima poseban užitak u realnom svetu, sa svojom debitantskom uslugom Holiday Personalization Studio. Od sada do 1. januara 2019. pop-up studio će pružati besplatnu uslugu personalizacije koja se može primeniti na šampanjce i pića iz ponude LVHM-a.
.jpg)
Imaćete mnogo toga na raspolaganju - od Ardbeg i Glenmorangie viskija, do Hennessy konjaka, Veuve Clicquot i Moët & Chandon šampanjca.
Festivalska usluga otpočela je pre izvesnog vremena sa besplatnim graviranjem ličnih poruka na Ardbeg i Glenmorangie viskije. Ova prva runda se završila 16. novembra i uključuje poklon pakovanja uz svaku kupovinu. Sledeći je Hennessy X.O., koji je ovu uslugu nudio u periodu od 17. novembra do 12. decembra. Hennessy je kupcima ponudio mogućnost da kupe nov 375 ml X.O. format, koji će biti predstavljen sledeće godine.
.jpg)
Veuve Cliquot nudi personalizaciju šampanjaca u periodu od 13. do 22. decembra, dok Moet & Chandon nudi prilagođavanje putem mašine za personalizaciju šampanjca koja može prepisati vaš potpis ili rukom pisanu poruku i odštampati je na flaši.
Ova fantastična usluga dolazi u pravo vreme, jer niko ne želi da se pojavi na novogodišnjoj zabavi bez autentičnog pića u svojim rukama.
N.V.T.
Izvor Robb Report