Pošto je proslavio svoju dvestogodišnjicu 2020. godine, Johnnie Walker je sada pogledao 200 godina u budućnost kako bi stvorio „inspirisanu viziju sutrašnjice“, sa utopijskom vizualizacijom svetskih gradova koja „proširuje um“ za dva veka od sada.
Lansiranje linije viskija je objavljeno u saradnji sa renomiranim digitalnim umetnikom Lukom Holsom, koji je kreirao 10 dizajna ograničenog izdanja za Johnnie Walker Blue Label. Dizajni ponovo osmišljaju „prosperitetno i živo“ buduće društvo koje je transformisalo gradske pejzaže i obrise prihvatanjem novih naučnih dostignuća.
„Putovanje Johnnie Walkera traje 200 godina, od onih ranih dana kada je naš osnivač Džon Voker prvi put otvorio vrata male prodavnice prehrambenih proizvoda u ruralnoj Škotskoj 1820. godine, mi smo uvek gledali u budućnost sa prkosnim optimizmom i čvrstom verom u napredak. Kao i oni koji su došli pre nas, koračamo napred sa pogledom čvrsto uprtim u horizont, krećući se ka budućnosti koja vrvi beskrajnim mogućnostima i verom da zajedno možemo da stvorimo bolje sutra. Lukine ilustracije su uzbudljivo oličenje ovog ideala“, rekla je Ema Voker.